Annons:
Etikett16-musik-film-boktips-humor
Läst 938 ggr
Tussebus
2008-10-08 13:18

Kissing Jessica Stein

Jag har inte sett någon av de filmer jag rekommenderar men så fort jag får tid över ska jag definitivt göra det! Jag kommer följa betygssättningen med spänning Glad. Filmen heter så mycket som

Kissing Jessica Stein

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Annons:
Linn
2008-10-09 18:22
#1

Ååh vad mycket filmtips! Underbart, har ju massa filmer att se nu!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Ragnhildm
2008-10-10 21:18
#2

Oh, en av de första lesbiska filmer jag såg (så den får nog ett lite nostalgibetyg av mig (jag gav den en fyra) egentligen är det nog bara en trea… =)

Tussebus
2008-10-12 17:34
#3

Jag tyckte inte den var så bra. Ganska så tråkig faktiskt. En neurotisk tjej som inte vågar ta klivet. Visst, verklighetstroget, men ändå..jag föll inte för den så den får bara en två av mig :)

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Linnah
2008-10-12 20:09
#4

Den här filmen är rätt kass faktiskt, inte särskilt lesbisk och så slutar den i den klassiska klyschan att bruden kommer på att hon nog ändå ville ha killar ändå. Det var länge sen jag såg den, men jag har för mig att manuset var rätt trist och att filmen inte var så mycket att ha alls. Finns mycket bättre filmer med flattema.

Upp till toppen
Annons: