Annons:
Etikettpresentationer
Läst 1105 ggr
Niffi
2008-10-25 17:23

Niffi presenterar sig

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Just det. Fast egentligen heter jag Rolf och är en kille på 50 år. Fast jag känner mig verkligen mycket yngre i sinnet.

Jag är HS och har varit öppen sådan i 30 år. Bor tillsammans med en annan man, Anders, i ett fast förhållande som varat i snart 15 år. Vi bor tillsamman med våra "barn" som består av 1 hund(borzoi) och 8 katter (6 norska skogkatter, 1 exotic och 1 perser).

Småstaden Uddevalla i bohuslän på västkusten är där vi hör hemma och trivs. Där har jag också mitt jobb som är systemadministratör för elektroniska patientjournaler inom NU-sjukvården som vårt sjukhus heter.

Har tidigare varit politiskt aktiv i Uddevalla kommun men har lagt detta på hyllan för att mer kunna hinna med mina fritidsintressen som alla är kattrelaterade. Jag föder upp raskatter och ställer ut mina katter på kattutställningar. Jag är aktiv inom Nordiska IDP som är ett nätverk av fristående kattklubbar i norden, där jag är webmaster mm mm.

Är ofta aktiv på olika kattforum bl a de olika kattsajterna på iFokus och här har jag varit med och startat upp 3 av kattsajterna som Sajtvärd. Nu är jag inte längre Sajtvärd eller Medarbetare på någon iFokussajt men administrerar IDP,s diskussionsforum som är en del av Nordiska IDP,s webplats.

Ja det var lite om mig och hur jag ser ut ser ni på den bifogade bilden.

Annons:
MyTwiggs
2008-10-26 01:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Hej! Vad kul att du har Borzoi!

Det har jag också!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Niffi
2008-10-26 02:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Vad fin!

Här kommer en bild på "Urban".

MyTwiggs
2008-10-26 12:00
#3

# 2 Härlig hund! Borzoien är vekligen en underbar ras. Våran är så lugn och snäll och har haft ett moget och vuxet beteende hela livet! Jag upplever dem över lag som väldigt lättsamma hundar… Och VACKRA!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Linn
2008-10-27 10:00
#4

Niffi, kul med en till från uddevalla! Skrattande Jag bor visserligen strax utanför uddevalla, upp mot färgelanda men det räknar jag till uddevalla också.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Upp till toppen
Annons: