Annons:
Etikettallmänt
Läst 736 ggr
MyTwiggs
2008-11-27 19:55

Homodjur?

Kolla in coolaste utställningen på naturhistoriska (?)

Någon som ska besöka riksmuseet? Flört

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Annons:
Tussebus
2008-11-29 21:13
#1

Jag var där idag. Det var inge vidare. Det var helt fokuserat på sex. Lite intressant iochförsig att forskarna "gömt undan" all info om djurens homosexualitet. Det var inget att tala om tyckte man. Att 99% av girafferna hade sex med samma kön var inget som de ville berätta om, därför sa man att de (kommer ine ihåg exakta uttrycket) bråkade eller vad d var…

En väligt liten utställning var det. "Much ado about nothing" skulle jag vilja säga.

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

MyTwiggs
2008-11-30 20:02
#2

# 1 Tråkigt! Ja.. det är väl inte mycket att säga. Jag skulle ogärna besöka en utställning som bara handlade om djurs sexliv. Tänkte att det kanske kunde ha haft någon prägel på kärleksrelationer mellan djur… Jaja…

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Tussebus
2008-12-01 18:07
#3

Vill bara tillägga att man kan ju gå dit om man e intresserad av att se bilder på de manliga djurens dingelidång så bör man gå dit Glad. Det fanns gott om sådana bilder och det stod mycket om djur och vissa människor i Australien vars tecken på tillit var att låta någon hålla i /känna tynngden av penis eller pungen eller vad d nu var. Lite smått underligt i mina ögon. Men ni får ju bilda er egen uppfattning. Detta var bara min frus och min åsikt.

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

MyTwiggs
2008-12-04 00:12
#4

# 3 Gaaaah! Yeah! Den utställningen hoppas jag över Flört Går på kattutställning istället!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Upp till toppen
Annons: