Annons:
Etikettpresentationer
Läst 782 ggr
Elega
2008-11-06 23:34

Ny här =)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Upptäckte precis den här sajten och blev genast medlem =) Älskar iFokus.

Jag heter Nathalie och är mest aktiv på katter, hittekatter, hundar, blandrashundar och bodyart i fokus.

Jag röker, har en sambo och har bestämt att jag är queer om man nu ska sätta mig i ett fack.

Men kvinnor har alltid fascinerat mig mer än män någonsin gjort.

Jag är skytt vilket ska innebära att jag är bra i sängen, är lätt att förföra, är en riktigt player och har svårt att binda sig. Och.. ja.. allt det där stämmer rätt bra. Fast jag hittade den där speciella kvinnan som fångade mitt hjärta.

Så nu vet ni lite om mig!
Skriv en rad om ni törs ^^

Annons:
Tussebus
2008-11-06 23:40
#1

Roligt! Välkommen! Glad

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Elega
2008-11-06 23:45
#2

Tack tack =)

Tussebus
2008-11-06 23:54
#3

Bara en nyfiken fråga: gjorde det onte att ta alla piercingarna? Hakar dina ögon upp sig på den mellan dem? Skrattande

Härlig bild iaf ;)

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Elega
2008-11-07 00:01
#4

Haha, det är en otroligt vanlig fråga!

Ja, det gjorde förfärligt ont nästan alla gånger. Förrutom septum (näsan) som knappt kändes. Att töja den var dock det mest smärtsamma jag någonsin gjort.

I början såg jag den mellan ögonen hela tiden ^^ Nu har jag vant mig och ser den aldrig.

Det är faktiskt en rätt gammal bild på mig, har faktiskt tagit ut alla piercingar utan den mellan ögonen nu, eftersom jag har svårigheter att få jobb pga av dem, tröttsamt. Har inga direkt nya bilder på mig själv heller eftersom jag har hamnat i en "ful" period (sambofällan) haha. Rakade av mig håret efter ett misslyckat försök att ha dreads i en crustfrilla. Jag såg förfärlig ut.

Men snart blir jag faktiskt blondin.. Ska göra blonda dreads om några månader när håret växt ut till en lagom längd. Får hoppas att man blir snygg igen ^^

BraveandCrazy
2008-11-07 00:08
#5

Välkommen hit ;)

Medarbetare på HBT ifokus

Rawjuur
2008-11-07 00:33
#6

Hallå!

Jag är oxå ny här..

fattar ingenting av denna sida.. hmm..

Annons:
Elega
2008-11-07 00:37
#7

#5 Tack =)

#6 Det kommer, när du har varit här ett tag kommer du aldrig kunna slita dig =)

MeMayo
2008-11-07 01:15
#8

Välkommen!

BraveandCrazy
2008-11-07 09:30
#9

#6 Välkommen Hit ;)
Något särkillt som du vill ha hjälp med?
Du kan kontakta mig så ska jag förklara så gott jag kan.

Medarbetare på HBT ifokus

Upp till toppen
Annons: