Annons:
Etikettpresentationer
Läst 1023 ggr
tokage
2008-10-26 22:43

Tokage presenterar sig!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Woho, vart överlycklig när jag hittade sidan! Har hängt på iFokus i ungefär ett år, men inte hade jag hittat hit inte!

Jag heter då Antonia, homosexuell och 16 år. Kom ut för ungefär ett år sen, min mamma har tagit det jättebra och stödjer mig fullt, min styvpappa brukar inte prata om det dock, men det är okej, han har inte sagt något dåligt om det.

Det är typ 2 månader sen jag dumpade min tjej, ush, det låter så elakt… dumpa… Vi är vänner istället, det låter bättre. Men letar efter en likasinnad tjej :).

Det svåra i det hela är att jag är en… speciell person, haha, eller typ udda, så det är svårt att hitta någon som kan acceptera mig, haha!

Men nu ska jag sluta tråka ut er, haha! Men kort och gott, bor i spånga med mamma, styvpappa, 4 katter och min egna lilla iller (Cinkajou, han som är på min bild).

Det är bara att fråga mig om det är något ni undrar, om mig asså, haha! Mig lär ni nog få höra en hel del av här, jag tycker redan synd om er som kommer dras med mig, haha! Nej men jag blir bara så glad när jag hittar fler hbt personer :)!

Så har ni då mig på bilden, lite halvmysko bild men det får duga!

Annons:
MyTwiggs
2008-10-26 23:21
#1

Hej hej och välkommen hit! Vi behöver verkligen någon att "dras med" här. Det är inte så mycket riv här, men det kommer nog.

Själv har jag lite dåligt samvete för att min fantasi är för kass. Jag kommer inte på något intressant ämne att posta en tråd om… Obestämd

Men välkommen hit i alla fall!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

BraveandCrazy
2008-10-27 10:44
#2

#0 Vi har inte funnits så länge, ca tre veckor  eller något  dyl. Instämmer med MyTwiggs. Kan du skapa lite drag här så är det bara bra.

Till er båda så länge det är "rumsrent" så är det helt okej.
Välkommen hit ;)

Medarbetare på HBT ifokus

Tussebus
2008-10-27 13:12
#3

instämmer med ovanstående. För övrigt tycker jag det e en bra bild. Välkommen ska du  vara!

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

MeMayo
2008-10-28 00:06
#4

Välkommen!

Tror det behövs nån som du här!

Manfred2
2008-10-28 12:22
#5

:) halloj

kul med någon mer med iller på samma forum :) jag har min lilla chippen som visningsbild :) spånga visst är de i stockholm?

tokage
2008-10-28 13:31
#6

Tihi, ja spånga det ligger i stockholm :)!

Annons:
Upp till toppen
Annons: