Annons:
Etikettfunderingar-hbtq-status
Läst 1028 ggr
hus-musen
2008-10-30 17:51

hur vet man?

ja har en lite konstig fråga..

men hur tusan vet man säkert att man är Bisexuell?? jag är lite osäker på mig sj om det bara är fascination för tjejer, vi är ju så underbart gosiga, mjuka o runda på de rätta ställena=)            (jag är bröstfixerad, de vet jag) jag har inte haft någon sexuell erfarenhet av tjejer annat än typ hångel, men det känns inte konstigt att ha pussat tjejer heller..jag vet inte riktigt, har snurrat in mig i mina tankar så nu vet jag varken ut eller in!!Skäms

Qui dormit, non peccat

 


Annons:
Saga85
2008-10-30 18:01
#1

Jag vet att många går igenom perioder då de funderar mycket över sin läggning eller om det är si eller så, eller då de ska "utforska" sexualiteten.

Personligen skulle jag bara rekommendera följande: Fundera mindre och lyssna istället på hjärtat. Om du inte bryr dig (vissa har ju problem med det, eller oroar sig över omgivningen ska säga om man råkade skaffa partner av samma kön), ta det som det kommer. Låt lusten och känslorna styra och inte hjärnan.

Linn
2008-10-30 20:04
#2

Jag har inget att tillägga efter föregående talare. Tyckte det var bra sagt.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

FrauBlycher
2008-10-30 21:33
#3

Jag tycker att det handlar om dels att bli kär i någon av samma kön, det rent sexualla och lust känslor följer liksom med (för mig är det så i alla fall)

sara1987
2008-10-30 22:20
#4

man blir inte kär i könen.. uten personen. vare sig det är en tjej eller kille. håller med #1. tänk inte så mkt.. följ bara känslor, det mår man bäst av..

hus-musen
2008-10-30 23:14
#5

okej ja det naturligaste är ju att följa hjärtat,det har ni rätt i! får väl pröva mig fram o se vad som händer=) vad omgivningen säger spelar ingen roll för min del=) tack för era svar iaf=)

Qui dormit, non peccat

 


Saga85
2008-10-31 00:19
#6

Once you try gay, you go "oh yay"

Annons:
Upp till toppen
Annons: