Annons:
Etikettpresentationer
Läst 1148 ggr
BraveandCrazy
2008-10-15 23:17

Ragnhildm

Jahapp. Ragnhild här. Vet inte riktigt vad jag ska kalla mig eftersom jag dels inte gillar fack, dels inte vet i vilket av dessa fack som existerar som jag hör mest hemma i. Så jag är helt enkelt unstraiht (ohetero) Är intresserad av både tjejer och killar, men kan också tänka mig att leva med båda. Eller ensam. Det enda är att jag verkligen vill ha barn. Och det snart. Så jag funderar på hur man bäst blir gravid utan att ha sex. Inte det lättaste. Men det ska nog kunna gå =)

Annars gillar jag att skapa, jag fotar och skriver och syr osv… Helst skulle jag vilja ha en liten gård och leva på det som den ger så långt det är möjligt. Men jag vet inte om jag skulle vilja det själv…

Anyways
//Ragnhild

Medarbetare på HBT ifokus

Annons:
Saga85
2008-10-28 21:59
#1

Välkommen säger jag, trots att jag blev medlem först nu ;)

Om du funderar seriöst på att skaffa barn på egen hand är ju Insemination ett alternativ, titta in här isf.

radera
2008-11-26 19:26
#2

välkommen säger jag med trots att jag själv inte presenterat mig ännu.

Ragnhildm
2008-12-12 11:20
#3

#1

Jag har faktiskt gjort heminsemination en gång, tyvärr tog det sig inte. Men har problem att hitta en donator jag verkligen trivs med som inte bor jättelångt bort (och som givetvis kan tänka sig att ställa upp) Känner till Femmis men jag har faktsikt inte råd att vara med. Blir jag nån gång gravid ensam så överväger jag det nog. Men tack för länken =)

bonnatjejen
2009-03-30 00:46
#4

Jag vill också barnGlad.

Just nu letar jag hus.

Välkommen

Upp till toppen
Annons: