Annons:
Etikettpresentationer
Läst 1006 ggr
Linn
10/9/08, 6:28 PM

Här är jag.

Först och främst måste jag bara säga att detta är nog den bästa idén till iFokus sajt! Något som verkligen saknats!

Jag heter Linn, är 19 år och Bisexuell. Jag kommer skriva en artikel om hur jag kom fram till att jag var bi snart så det blir inte så mycket om det nu.

Men jag utbildar mig till florist. Det var något jag inte alls hade tänkt från början. Tyckte det var ett alldeles för tjejigt yrke och jag ser mig inte som så tjejig, i alla fall gjorde jag inte det i nian när jag skulle välja linje. Så det blev hotell och resturang först, i ett och ett halvt år. Så lång tid tog det för mig att ändra mig och komma fram till att jag faktiskt vill bli florist och acceptera det. Jag hade svårt att se mig bland alla dessa väldigt tjejiga tjejerna som alla var intresserade av blommor. Men men, det har jag i alla fall smält nu och är riktigt glad över det.

Jag är tillsammans med Daniel sedan 5 år tillbaka och det var under denna tiden jag kom underfund med att jag var bi, men det återkommer jag till i artiklen.

Tja, det var väl lite kort om mig.

/Linn

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Annons:
Tussebus
10/9/08, 7:09 PM
#1

Vad roligt Linn! Välkommen och tack för din positiva anda! Cool Ser med spänning fram emot din artikel.

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Linn
10/9/08, 7:13 PM
#2

Jag blir nog snart bortkörd från datorn, lillasyster kom hem nu. så jag ska snart börja med den.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Linn
10/9/08, 11:51 PM
#3

http://hbt.ifokus.se/Articles/Read.aspx?MessageId=e8f558be-353a-4298-9d8a-a07b0b7c027a&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ArticleGroup

Kan någon ändra så att det står Min artikel istället för hela länk adressen? Jag får inte till det.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Tussebus
10/10/08, 6:38 PM
#4

Det är fixat Glad

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Linn
10/10/08, 10:19 PM
#5

Jag ser fortfarande hela länk texten…

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Upp till toppen
Annons: