Halloj!
Har aldrig fattat att HBT står för homo-, bisexuell och transpersoner, så jag har aldrig sett sidan som något intressant. Fast idag så sa någon att jag borde gå in i här och kolla, och nu sitter man här och undrar varför man inte har kollat här innan. ^^
Jag är ganska osäker på om jag är bi eller inte, men det känns som jag är det. Och det är ganska svårt att ta rade på det eftersom jag inte känner några homo/bi tjejer, och jag tror inte att hetero tjejerna hade uppskattat att jag sprang och flörtade med dem. Men jag kallar mig för bi, för det känns ändån rätt.
Men just nu vill jag lägga ner lite tid på mig själv så jag kan lära känna mig själv, för både min självkänsla & mitt självförtroende på noll... Jag har bestämt mig för att snagga mig innan sommaren, eller inte snagga snagga utan snagga på sidorna och ha en liten tuppkam. Men om man går i den klassen som jag gör så lär jag behöva stå på mig ganska bra om jag inte vill bryta ihop helt. Jag vill vara jag, och jag vill våga var jag. Men jag vet inte om jag klarar av att höra allas komentarer när jag kommer till skolan som nysnaggad. Jag vill inte bryta ihop, men hur gör jag? Jag vill vara jag, men jag vet inte helt vem jag är, hur lär man känna sig själv?
Dess utom kommer mina föräldrar inte bli glada om jag slår över till killkläder helt, mor kommer bli hysterisk när jag kommer hem med mitt ny snaggade hår, men jag vill inte må dåligt av att inte ens veta vem jag är och av att inte få lov att vara jag... Mor säger att jag inte kan gå i killkläder för då blir jag mobbad, men jag svarar bara att det skiter jag i.
Hur reagerade era föräldrar när ni började klä er i 'fel' kläder?
Detta var väldigt klöddigt skrivet, men hoppas att ni fattar... :P
//:'Cochon'