Annons:
Etikett16-musik-film-boktips-humor
Läst 3634 ggr
raphanus
4/23/11, 9:59 PM

Filmsnutt med explicit bögporr

Ha! Där fick jag er att klicka på en länk!

Jag har ett initialt och ett sekundärt problem, som jag tänkte att någon här kanske kunde hjälpa mig med.

Jag snubblade just över en filmsnutt helt slumpmässigt, (för inte är jag inne på såna sidor i vanliga fall, nej nej Oskyldig,) men hursomhelst gillade jag bakgrundsmusiken och skulle vilja veta om den går att få tag på.

Problemet är att bildmaterialet i filmsnutten gör att jag ställer mig tveksam till att posta den här. Det finns kanske minderåriga här, och jag vill inte bidra till att göra porr mer tillgängligt än vad det är.

På vissa iFokus-sajter finns det låsta grupper. Finns det någon sådan grupp här där man skulle kunna posta länken?

(Jag har försökt att tanka hem filen för att skilja ut ljudet från bildmaterialet, men gått bet där.)

Annons:
Skogselva
5/4/11, 11:01 AM
#1

Har du testat Free Studio Manager? Det är gratis att ladda ned och finns hur många olika program som helst. "Video to mp3" till exempel som jag hade testat med om jag varit i dina kläder. Har inte testat just Video to mp3 själv, men annars tycker jag Free studio är bra och det är ju gratis, så det kan ju vara värt ett försök.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

raphanus
5/4/11, 4:59 PM
#2

Tack! Jag ska kolla om det funkar!

raphanus
5/5/11, 11:47 AM
#3

Attans. Det finns bara för Windows/Vista. Happ.

Skogselva
5/5/11, 2:49 PM
#4

Aj då,  det var synd. Jag har faktiskt aldrig tänkt på vilket OS som man kan använda den till.

Då vet jag inte vad du kan göra, annat än att spela in ljudet på mp3/iPhone/vad det nu kan vara.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

raphanus
5/5/11, 6:06 PM
#5

#4 - Tja, det lutar väl mot att jag försöker spela in ljudet medan jag spelar upp det. Snacka om i-landsproblem!

Skogselva
5/6/11, 2:32 PM
#6

#5 Har man inga så får man skaffa sig några. Flört

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Annons:
raphanus
6/23/11, 5:21 PM
#7

Okej, gott folk, då försöker vi igen då. Jag har som nödtorftigast gjort en MIDI-fil av den här musiken nu. Utan bögporr, men kanske lyssningsvärd trots det. 01:29 i låten kommer brasset in, och det är väl där det riktiga temat tar vid.

Känner någon igen musiken?

Upp till toppen
Annons: