Annons:
Etikettpresentationer
Läst 3039 ggr
torpetskaniner
5/30/11, 10:35 PM

Presentation av mig

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har väl svarat på lite inlägg här, så några kanske undrar vem jag är?
Hittade till sidan för ett par dagar sen, kände att den passade in i mina favoritsidor här på iFokus, eftersom att jag, precis som många andra här inne, är gay. :)

Nu ska jag inte tråka ut er genom att berätta allt om mig, men tar det viktigaste som är värt att veta :P
Jag heter då Linnéa, men föredras att kallas för Nea. Har precis fyllt 16 år och "upptäckte" att jag var gay när jag var 15 år.
Men hur? Jo, jag och min flickvän (Parvel här på ifokus) hade träffat varandra genom fenomenet Twilight här på internet. Vi umgicks en hel del och var bästa vänner.

Tills den dagen då jag började misstänka att jag var kär i henne. Det var nog en av de jobbigaste känslorna jag någonsin känt.. Det var ju så fel på något sätt?
Innan jag fick såna känslor för henne, var jag kär i en från Twilight.. NEJ! Inte Edward Cullen som många tror :P En liten filur vid namn Caius, väldigt.. feminim x)

Iallafall, jag förstod direkt att det här ALDRIG skulle gå, Elin (min flickvän nu, bästa vän då) var ju inte kär i mig… eller?
Den frågan fick jag besvarad då vi låg i min säng, en av de första dagarna på sommarlovet. Vi började slicka varandra i ansiktet (fråga inte, haha!) och vips, så kände jag något oerhört konstigt. En annan tunga, ett par andra läppar. Det blev min första kyss. Och där började vårat förhållande :) 

Nu har vi snart varit ihop i ett år, och faktiskt är vi förlovade sedan några månader tillbaks :3

Förutom att springa runt och vara allmänt gay i huvudet, vara med min flickvän hela tiden och akta mig för homofober, så tävlar jag mycket med mina kaniner, spelar sims 3 och… skriver. Har faktiskt skrivit en hel bok, haha!

Det var lite om mig. Nu har ni ett humm om vem jag är :) Kan väl slänga upp en randombild på mig också.


Annons:
Parvel
5/30/11, 10:44 PM
#1

Åh älskling, det du skrev om våran första kyss fick mig att börja gråta av lycka lite! <3

Du skulle inte kunna slänga upp en bild på mig också? Funkar inte att ladda upp för mig <3

Elin Eliasson, Uppsala Läns Kaninhoppare

Medarbetare på Kaninhoppning ifokus

torpetskaniner
5/30/11, 10:52 PM
#2

<3

Det funkar inte för mig heller….


Charlotta-B
6/4/11, 12:16 PM
#3

Vilken härlig historia! =)

Kärleken är underbar!

Charlotta-B

lukasfelix
6/8/11, 3:34 PM
#4

Varför slickade ni varandra i ansiktet? ;-)

torpetskaniner
6/8/11, 6:54 PM
#5

Haha jag vet faktiskt inte, lite sådär halft konstiga bara xD


lukasfelix
6/8/11, 7:04 PM
#6

Okej, ja men det blev ju bra iallafall!

Annons:
torpetskaniner
6/8/11, 10:18 PM
#7

Bästa som någonsin hänt :)


Sweetienin
6/27/11, 10:21 PM
#8

Det där kändes otroligt konstigt. För att… det lät så otroligt likt historien jag och min tjej har. Vi träffades via kanin.ifokus, och blev först bara otroligt bra kompisar. Sedan plötsligt en dag när vi låg bredvid varandra i hennes säng hände något, det var en sådan otroligt speciellt stämning. Vi började plötsligt (som vi kallar det) prata i munnen på varandra. Alltså, verkligen i munnen. Helt stört och sjukt konstigt. Sedan kysstes vi. Det var den 30 december 2010, och vi har varit tillsammans sedan dess.
Jag blev bara så glad av det du skrev. Det var så likt det jag varit med om. Dessutom håller jag också på med kaniner och är 16 år, och älskar att skriva, haha.
Jag brukar egentligen hålla mig i bakgrunden här på HBT, ag har inte skrivit i en enda tråd faktiskt. Men nu blev jag så positivt överraskad och förvånad att jag kände att jag var tvungen.
Kram

Kram Johanna

Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

torpetskaniner
6/28/11, 10:55 AM
#9

Haha oj, där ser man! :D

Grattis till er, vad roligt :)


Inaarah
7/12/11, 8:04 PM
#10

Läste tråden ungefär när du skrev den, men hann inte skriva i den just då och det föll helt enkelt i glömska. Upptäckte den nu igen dock, och kände mig manad att skriva i den för att upptäcka att Johanna redan gjort det. Så jag behöver ju inte direkt upprepa det hela.

Sjukt kul i alla fall att hitta några andra som är så lika. Förvisso är jag året yngre, men håller även jag på med kaniner och älskar att skriva. Rätt sjukt… Egentligen. Men fint!

torpetskaniner
7/12/11, 10:12 PM
#11

Haha finns det flera? :O Vad roligt!


Upp till toppen
Annons: