Annons:
Etikettfunderingar-hbtq-status
Läst 2580 ggr
Cochon
2011-06-19 19:44

Gillar inte heteronormen

Hallojsan :P

Jag har länge tänkt på att jag gillar tjejer (är själv tjej för er som undrar :P) och i 8:an (ska börja 9:an efter sommarlovet) var jag stensäker på att jag gillar tjejer, men något inom mig sa att man ska gilla killar, så jag liksom kompromissade med mig själv och kom ut som Bisexuell. Men jag blir allt mer säker på att jag gillar inte killar, för liksom när jag kollar in killar så ser jag mer på dem som hur jag själv vill vara/se ut.
Men när jag umgås med killar så är det något i skallen som säger att man ska liksom flörta, men jag är ju inte intresserad att bli tillsammans med någon kille så varför ska man då flörta? >.<

Så hur bilr man av med den där heteronormen som sitter i skallen?
Fler som har en heteronorm upp i skallen som inte är till någon nytta?

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Annons:
torpetskaniner
2011-06-19 22:02
#1

Tycker du ska lyssna på ditt "hjärta" eller vad man säger. Har väl inget direkt tips för den där Heteronormen i huvudet.. jag hade den själv när jag blev kär i min bästa vän (som lyckligtvis råkar vara min fästmö nu!)

Men ja, den är verkligen inte till någon nytta. Jag tror att om du skulle umgås med massa snygga lesbiska tjejer, så kanske den där tanken kommer upp "att man ska flörta"? :) Det är väl just det, att det inte finns lika många lesbiska tjejer som det finns killar :(

Fast man kan ju iofs flörta med icke-lesbiska också.. men de brukar ta illa upp vad jag har hört :/


Cochon
2011-06-19 22:39
#2

#1 Hehe, jo det är ju det jag vill, men eftersom jag redan är ganska trög socialt så kommer jag ofta på sånt lite senare.

Haha, jo det vore ju bra, men problemet är var jag ska få tag i alla dessa flator. ;D Men ja, det är ju en tjej på skolan som jag är lite små kär i, men jag känner ju inte henne, vi liksom bara råkar hälsa på varandra när vi ses. xP
Haha, nej man blir inte precis populär av att flörta med en massa hetero tjejer. ;D

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Namiko
2011-06-20 11:11
#3

Jag har känt något liknande, inte med Heteronormen dock, utan tvåsamhetsnormen. Det gick över när jag grottade ner mig i forum och texter som handlade om hur jag ville leva och pratade med människor som lever på det sättet. I samma veva såg jag massvis med filmer med lesbiska karaktärer och min hjärna ställde om sig till att anta att alla jag såg var homosexuella och icke-monogama :P

Så det är väl mitt tips egentligen, omge dig med filmer, böcker och människor som visar hur du vill leva så ställer sig nog din hjärna om sig med till slut :)

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

InaIna78
2011-06-22 20:37
#4

Jag kände väl ungeäfr som du när jag var yngre… ocxh tvingade mig själv att spana in killar, flirta med killar. Och på något sätt var det enklare, för det var ju inga känslor inblandade, från min sida.

Men inte förrän jag slutade med det och erkände för mig själv och min omgivning att jag var homosexuell kunde jag andas ut och vara mig själv. Och jag mådde så otroligt mycket bättre att slippa ljuga för mig själv och alla andra. Det var som om jag upoptäckte livet på nytt!

Och nu älskar jag att bryta normer, finns det en heteronorm - bryt den! Finns det en klädnorm - bryt den! Finns det normer finns det plats att bryta! Och det gör livet så mycket roligare och mer mångfacetterat!!!

Så - följ hjärtat, förneka inte dina känslor för någon. Bara lev, och njut av att du kan känna känslor överhuvudtaget! Njut och bryt normer och lev! Inom tid kommer du bli riktigt kär och blir det i en kille eller tjej, det visar sig! Och då vet du till hundra procent! Lycka till!

Cochon
2011-06-23 16:40
#5

#3 Aha, bra idé. :P Någon som har något bra bok tips? ^^

#4 Tack så mycket! Har faktiskt aldrig sett på det från den vinkeln så det var skönt att få det från ett positivare perspektiv. ;D

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Skogselva
2011-06-23 18:45
#6

Jag trodde jag var bi i din ålder, för det där med homosexualitet var en så'n där sak som hände alla andra, men inte en själv. Inte för att jag tyckte det var fel med andra sexualiteter, jag bara antog att jag tillhörde normen, men började inse att mm tjejer, det fanns/finns så många snygga tjejer och jag har aldrig sett en snygg kille i hela mitt liv fast att alla säger att det fanns så många på min skola! Jag fattade inte vad det var för killar de såg. Så för min del var det väl mest att jag faktiskt insåg att killar inte är intressanta.

Jag tror man behöver lära sig att skita i hur andra tycker att man ska vara och tänka och så vidare och skita i vad andra tycker och förväntar sig, och följa sitt hjärta som #4 säger.

#5 Jag gillar Sarah Waters böcker och filmatiseringarna av böckerna. Annars känner jag inte till så jättemånga böcker, förutom "Fried Green Tomatoes at the Whistlestop café" Jag gillar filmatiseringen "Stekta gröna tomater" jättemycket, men har inte läst boken.

Annars gillar jag Scott Lynchs böcker om Locke Lamora för där är kvinnor och män jämställda, det finns lika många kvinnor som män i typiska manliga yrken som sjöman, soldat osv och vice versa, och många bikaraktärer med olika läggningar, och karaktärerna reagerar på det som om det vore lika normativt som heterosexualitet. Lite av en idealvärld utan dagens könsroller och normer.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Annons:
Cochon
2011-06-23 21:45
#7

#6 Haha, ja, har alltid tänkt att homosexuallitet 'drabbar' bara andra, men nu sitter man här och kan inte neka att man är flata. xP
Det där med snygga killar är väll det som har förvirrat mig mest. När jag tycker att en kille är snygg, så är det inte för att jag gillar honom, jag är bara avundsjuk för att jag inte kommer kunna se ut så. xP

Oki dockie, tack för tipsen. :D

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Skogselva
2011-06-24 12:03
#8

#7 Hihi vad humoristiskt det låter när du formulerar det så. Fast det är skönt att veta, för då är det helt plötsligt naturligt att aldrig känna mer än vänskap för killar när tjejkompisarna blir upp över öronen förälskade i dem.

För mig är det mer att jag kan uppskatta skönheten även hos killar och tycka de är snygga, men det är mer som när man uppskattar skönheten i naturen eller i en tavla. Ett vattendrag i skogen omgivet av träd är vackert, men man blir ju inte förälskad precis. Flört

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Skogselva
2011-06-27 16:12
#9

Jag hittade den här sidan idag, med lesbiska noveller m.m. som man kan läsa gratis online. Sidan är dock engelsk, men den kanske är av intresse ändå.

Sapphic Voices

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

[Tan-chan]
2011-06-27 17:29
#10

#7: I feel the same way! Haha! När jag ser en snygg kille så är det för att jag själv vill se ut så! xD

Taemin från SHINee är en sådan som jag bara smälter för och vill se ut som. Dock är jag inte attraherad av honom. Vill dock låsa in honom i min garderob… (Bästa dansaren i världen enligt mig.)

Cochon
2011-06-27 18:17
#11

#9 Tack, men engelska är inte precis mitt favorit språk.., hehe… Skäms Har inget problem att förstå det, men tycker det är väldigt drygt att läsa engelska texter.

#10 Hihi, han var ganska snygg faktiskt. ^^ Fast jag vill vara mer maskulin. (A) Vi kan ju åka på en liten turne och fiska upp några snygga killar och cutta itu dem och sätta på oss deras kroppsdelar. Guld i mun Hehe, jag har nog sätt för många filmer. Oskyldig
(Och i övrigt, min humor suger, men det är ganska kul att ha sämst humor xD)

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

[Tan-chan]
2011-06-27 18:34
#12

#11: Ah, ja vi alla är ju olika. Jag vill fortfarande ha lite feminina drag.

(Kallar Taemin för "Han med de två sekunderna", för han är helt magisk i "Lucifer"-låten från det bandet. Där, under två sekunder längst fram i ledet med de röda byxorna, radierar han så mkt sexapeal att man har lust att fördärva honom, för det är precis så jag vill vara! xD)

Ja, jag tar mig gärna på Taemins kropp som en dräkt. Vi kör på med vår raid efter "så vill jag se ut som"-killar tycker jag! xD

Cochon
2011-06-27 19:02
#13

#12 Hihi, han med den guldiga tröjan/linnet, han skulle jag kunna tänka mig att ta beslag på. Älskar hans hår/frilla. :D xD
Haha, super bra idé! Skrattande

(Haha, någon borde låsa in oss Cool)

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Annons:
[Tan-chan]
2011-06-27 19:05
#14

#13: Haha ja, många reagerar på just honom.

LOL! Yeah, vi är farliga. xD

Skogselva
2011-06-27 20:04
#15

#11 Jag förstår, men den finns där ifall du skulle vilja öva någon gång. Flört Ju mer man läser, ju "lättare" blir det.

Men Cochon, Tan-chan - jag tänker på "När lammen tystnar" när jag läser er diskussion. Tungan ute

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

[Tan-chan]
2011-06-27 20:17
#16

#15: Du vill inte veta vilka filmer jag tänker på när jag läser vår diskussion. Skulle nog bli inspärrad på mentalen då. xD

Skogselva
2011-06-27 20:22
#17

#16 Haha okej, hade jag varit den typen kille ni pratar om så hade jag varit rädd. Flört Nu låtsas jag bara ovetande om era planer så jag slipper bli passiv medhjälpare. Tungan ute

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

[Tan-chan]
2011-06-27 20:26
#18

#17: Haha det är smart, du! (^_~) På tal om skrämda killar så har jag lyckats skrämma iväg tre med svansen mellan benen. Trodde inte jag var så skrämmande eftersom jag älskar glada och färgglada saker, men tydligen är man det om man tittar närmare på min smak för… Ja, jag lämnar det där. xD

Skogselva
2011-06-27 20:41
#19

#18 Haha, det kanske är bäst så. Flört Men när du säger så föreställer jag mig hur du tar ett måttband och mäter för att se om de är i rätt storlek till en kostym. Oskyldig Sammanhanget, antar jag.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

[Tan-chan]
2011-06-27 20:43
#20

#19: Du är inte långt ifrån. xD Kelar mig fram till dem sådär sockersöt och oskyldig, och sedan kommer [BEEP] fram och [BEEP] och [BEEP], och vips, så har jag en kostym! Eller ja, det är tanken i alla fall. xD

Annons:
Skogselva
2011-06-27 20:52
#21

#20 Hahaha, I knew it! Tungan ute

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

[Tan-chan]
2011-06-27 21:00
#22

#21: LOL! xD

torpetskaniner
2011-06-28 10:54
#23

Hahaha, ni är så sjuka i huvudet XD

Jag joinar klanen :DD


Skogselva
2011-06-28 16:16
#24

#23 Ju fler desto roligare Flört

Jag vet att jag inte har framstått som så galen (än, eller kanske, för normal är det sista jag är) men hade jag också blivit avundsjuk på killars utseende, så hade jag definitivt varit med och smidit planer. Oskyldig

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Cochon
2011-06-28 17:47
#25

#14 Haha, men det blir ju super, då får man ju en hel flock med tjejer efter sig. :D xP

skogselvan: Hehe, kanske jag kan samla lite krafter till att läsa dem någon annan gång i så fall… (A)
Haha, bäst för dig att du håller det hemligt, annars blir det inte så kul för dig. *skrattar ondskefullt* xP ;)

#23 Haha, super, nu är vi tre. :D xP

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

[Tan-chan]
2011-06-28 18:55
#26

Haha! Kan se det framför mig: "Cuttarligan i farten igen! Ännu en ung man har blivit flådd bakom ICA!" xD

Skogselva
2011-06-28 18:56
#27

#25 Förvånad Hotar du mig?! Moi?! Lilla du, jag var ondskefull innan jag föddes, det finns inget du kan göra som jag inte kan göra värre. Den skrattar ondskefullt sist, skrattar bäst, mohahaha.  Äh, det är väl klart jag inte skvallrar, vi ondskefulla genier måste ju hålla ihop. Flört

Läs dem om du vill, jag har inte läst dem än, så jag vet inte om de är något att ha, men vill du öva läsförståelse så är de nog roligare än skolans böcker. Glad

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Annons:
[Tan-chan]
2011-06-28 19:01
#28

#25 & 27: Och ni tror att ni är onda… *öhum host* Jag är så ond att jag inte ens skrattar. Jag är sådär iskall och ond att omgivningen fryser till is när jag går förbi, och när isen har smält vissnar allt levande som var fruset. Det ni! xD

Skogselva
2011-06-28 19:09
#29

#28 Det är riktigt ondskefullt! Så ondskefull är inte jag, jag är bara busig på ett förjävligt (och lite skadeglatt) sätt, egentligen. Oskyldig Så jag sprutar vatten på marken när du är i närheten, så någon halkar när du fryser det till is (mycket fint teamwork, förresten). Eller bara placerar ett bananskal på ett strategiskt ställe. Flört

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

[Tan-chan]
2011-06-28 19:12
#30

#29: Du och jag kan bilda ett team här… Ytterst intressant tanke det där med vattnet.

xD

Skogselva
2011-06-28 19:39
#31

#30 Kanske så ni ska fånga in era killar? Flört Men då är jag bara en oskyldig åskådare som bara råkar ha sprutat vatten just där. Oskyldig

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

[Tan-chan]
2011-06-28 19:59
#32

#31: Oskyldigt gillar vi, så kan du vara på vår sida men låtsas vara på "rättens" sida, så kan du läcka ut information åt oss om vad polisen och sånt vet om oss, samt vad de planerar. Typ sådär fint och oskyldigt försägande bara. xD

Haha ni är bara så helt sjukt awesome, allihop! ♥

Cochon
2011-06-28 21:26
#33

Skogselvan: Haha, du bara 'råkar' vattna just den killen vi letar efter. Också bara 'råkar' Tan-Chan ha vägarna förbi just på den gatan. Sen 'råkar' det komma en mystiskt bil som fångar upp killen och för bort honom och sen… *skrattar ondskefullt* xD

Tan-Chan: Glöm inte att hon ska sabotera för dem också, så som att spruta vatten på deras polisbilar och sedan kommer du där och kyller ner allt. …Eller så kan hon bara sticka hål i bilarnas däck. Oskyldig
Det samma :D <3

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Cochon
2011-06-28 21:26
#34

Skogselvan: Haha, du bara 'råkar' vattna just den killen vi letar efter. Också bara 'råkar' Tan-Chan ha vägarna förbi just på den gatan. Sen 'råkar' det komma en mystiskt bil som fångar upp killen och för bort honom och sen… *skrattar ondskefullt* xD

Tan-Chan: Glöm inte att hon ska sabotera för dem också, så som att spruta vatten på deras polisbilar och sedan kommer du där och kyller ner allt. …Eller så kan hon bara sticka hål i bilarnas däck. Oskyldig
Det samma :D <3

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Annons:
[Tan-chan]
2011-06-28 21:48
#35

#33: Åh ja! Det låter kanonbra det där! xD

torpetskaniner
2011-06-28 23:47
#36

#34 Tycker vi lägger ut spikmattor för poliserna ;D

(Lite off i tråden här va, men har varit borta hela dagen o tävlat kaniner x) )


Skogselva
2011-06-29 09:50
#37

#32 Självklart och igengälld så ger ni mig alibi när jag hittat på hyss som farbror blå inte tycker om. Oskyldig

#33 Det kan väl inte jag hjälpa om någon går på en isfläck och halkar. De får väl se sig för när de går! Flört Och jag bara råkar sabotera för dem när de jagar er.

#36 Hehe, så'na där spikmattor som polisen själv använder för att stoppa biljakter? Ja - låt dem smaka på sin egen medicin! Skrattande

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

[Tan-chan]
2011-06-29 10:59
#38

#36: LOL! Jag är van att glida OT i en tråd, och jag är ändå forumvärd. Mitt forum ser ut som kaos, men så blir det mkt roligare då också. xD

#37: Åh ja! Alibi fixar vi! Låter som kanonbra det här. xD

torpetskaniner
2011-06-29 11:23
#39

#38 Hahaha jo, det blir ju något kaos xD Men det blir nog kul 8)

Har vi möjligtvis vägarna förbi Toscana i denna biljakt? 8) Så hämtar vi upp min lilla Caius i bilen och cuttar hans hår + snor hans kläder till mig ;DDDD = naken och flintskallig Caius!


[Tan-chan]
2011-06-29 11:38
#40

#39: Jag åker precis vart som helst, bara jag får min Taemin-dräkt. xD

torpetskaniner
2011-06-29 16:29
#41

Hahahaha åh ditt sjukhuvud xDDD

Vi säger så här: Vi åker vart som helst, men INTE in på psyket ;)


Annons:
[Tan-chan]
2011-06-29 17:08
#42

#41: Hahaha! Ja, det kan ju vara bra att kunna roam around free like the birds in the sky. xD

Cochon
2011-06-29 18:18
#43

Haha, jag kan inte låta bli att tänka på Simpsons nu. xD Han där nörden/geniet (har glömt vad han heter) i det avsnittet när han återupplivar sin pappa, sen blir han (nördens pappa) helt beroende av allas kroppsdelar och går och stjäl dem. :D xD

skogselvan: Haha, fy vad jag älskade 'fabror blå'. xD

#41 Haha, så du känner inte lite själv att du också borde placeras under den kategorin? ;)

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

[Tan-chan]
2011-06-29 18:23
#44

#43: har nog inte sett det avsnittet. xD Måste leta upp det bara för det. xD

Skogselva
2011-06-30 10:00
#45

#38 Thank you!

#43 Nu när du säger det så, är lite som Profesor Frinkle's pappa. Fast han gick ju bärsärk som Frankensteins monster, vi går väl inte bärsärk eller? Tungan ute

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Upp till toppen
Annons: