Annons:
Etikettallmänt
Läst 3838 ggr
Cochon
6/24/11, 10:49 PM

Byta kön

Hallojsan!

En sak som jag sitter och undrar över just nu är, hur går det till när man byter kön?
Alltså om man är kille och ber om att bli kallad hon och henne så byter han ju inte kön, eller ja, inte fysiskt i alla fall, jag menar när man operarer bort kuken och 'gör' en fitta i stället. (Ursäkta mina ordval, men tycker det låter aldelles mysko med snopp och snippa..) 
Hur går det till, både för en FTM & en MTF. Och gör kurirgerna ett så bra jobb så det inte kommer synas att man har bytt kön, eller kommer det alltid synas att man har gjort en operation av könsorganet & brösten? 

Kanske lite mysko frågor, hehe… :P

//:Femman

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Annons:
moonii
6/24/11, 10:51 PM
#1

Hahaha, intressant fråga.. Jag skulle faktiskt också vilja veta svar! :)

Parvel
6/25/11, 9:40 PM
#2

Jag tror att många svar finns på tranformering.se

:)

Elin Eliasson, Uppsala Läns Kaninhoppare

Medarbetare på Kaninhoppning ifokus

Cochon
6/25/11, 9:53 PM
#3

#2 Aha! Tack så mycket. :D

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

torpetskaniner
6/25/11, 10:21 PM
#4

Den sidan är jättebra!! :)

När det gäller bröst, så finns det lite olika metoder vet jag. Om man opererar bort runt omkring bröstvårtorna precis så syns det knappt att man opererat!

Här är en något avtändande video, haha.. Men för er som vill se hur man tar bort bröst iaf :P

http://onlinecleveland.com/videos/dr-daniel-medalie-performs-ftm-top-surgery-double-incision-mastectomy-with-nipple-grafting/


Cochon
6/25/11, 11:51 PM
#5

#4 Haha, ja, avtändande var ordet. ;)
Såg några för och efter bilder och håller med, det syns knappt att man har opererat. xP

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

torpetskaniner
6/26/11, 11:37 AM
#6

Haha jo, så där lagom mysigt att veta vad ens bröst innehåller.. xD

Ja jag vet, hur bra som helst ju! :)


Annons:
Jaiva
7/8/11, 3:05 PM
#7

Hade det bara funnits ett piller sen vaknar man som medlem av andra könet, så hade nog hälften befolkningen bytt. Iaf jag, å andra sidan skulle jag aldrig palla de sociala hemskheterna med att byta kön i dagens klimat.

Även om jag inte ens är en transperson.

Eller fan jag är inte ens hbt även om jag kan suga kuk ibland…

Varför skall man ha så många bokstavskombinationer? Kan man inte bara knulla och snacka som människor?

5-7 år ABCDEF…

8-12 år MBD

12-18 ADHD och EMO

18-25 HBT

Jaiva
7/8/11, 10:07 PM
#8

Förlåt TS min föregående post hör inte hemma i denna tråd. Min askoola hjärna svämmade över lite efter min första paragraf och började babbla osammanhängande.

BraveandCrazy
7/14/11, 4:30 PM
#9

0# Sök på trollhare
Han har gått igenom ett könsbyte och har bra länkar om detta.

Medarbetare på HBT ifokus

Cochon
7/24/11, 6:40 PM
#10

#9 Aha, tack så mycket! :D

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Upp till toppen
Annons: