Annons:
Etikett16-musik-film-boktips-humor
Läst 2582 ggr
Skogselva
7/15/11, 12:08 PM

FCKH8

En vän hade lagt upp den här videon på facebook och jag tyckte den var kul och ville sprida den vidare här. Glad

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Annons:
[Tan-chan]
7/15/11, 2:16 PM
#1

Haha! Den var klockren!

Skogselva
7/15/11, 3:39 PM
#2

Satt hela morgonen och såg på deras klipp. De var roliga allihop GladSynd att jag inte vågar beställa från utlandet, hade varit kul med en av deras tröjor.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

[Tan-chan]
7/15/11, 3:43 PM
#3

Haha ja, jag plöjde också genom alla deras videor och till och med subscribe:ade. xD

Ja, de där tröjorna var ju riktigt snygga! Hade också velat ha en sådan men har inte pengar till det nu. Men när jag väl får pengar över så ska jag absolut ha en sådan! Älskar massor med färg på svart bakgrund.

Varför vågar du inte köpa från utlandet? Jag köper nästan bara från utlandet nu mera och har aldrig blivit lurad eller så.

Skogselva
7/15/11, 4:03 PM
#4

#3 Dels för att jag aldrig köpt från utlandet förr och dels för att jag är rädd för att försändelsen ska komma bort under resan.

Det är likadant när jag flyger, är inte rädd för att planet ska krascha, men jag är rädd för att bagaget ska komma bort… Skäms Hade gärna själv lastat in den på planet, liksom, eller i alla fall sett den lastas in för att känna mig säker på att den är med. Det har aldrig hänt att den försvunnit, men ändå…

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

[Tan-chan]
7/15/11, 4:11 PM
#5

#4: Ah! Förstår. Men jag kan säga som så att paketet försvinner så gott som aldrig. Har aldrig varit med om detta och jag har handlat från utlandet i flera år. Och många gånger kan man köpa en registrerad försändelse som går att spåra, plus att den behandlas fort så att du får den inom bara några dagar, och den tas väl hand om.

Jag skulle säga att det är lika säkert att handla från utlandet som att handla hemma i Sverige. Det är lika stor chans att paketen försvinner oavsett om man handlar inom eller utanför Sverige.

Och det försvinner mer bagade på flygplatser än paket som skickas från utlandet. (^_~)

Men förstår din oro! Vissa butiker erbjuder att skicka varan en gång till också om det är så att den har kommit bort i posten.

Skogselva
7/15/11, 4:33 PM
#6

#5 Det är nog så, och egentligen en helt irrationell rädsla, för det har aldrig hänt mig att paket/bagage kommit bort, jag är bara orolig för att det ska göra det ändå.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Annons:
[Tan-chan]
7/15/11, 4:42 PM
#7

#6: Haha, stackare! Förstår dig dock. Jag var sådan när jag började beställa saker via internet också. xD Men vill du verkligen ha något så kör på! Annars kommer du ångra det senare.

Don't let the fears get you!

(Har själv samlat mod att bekänna mina känslor för en tjej som jag är kär i. Folket här på forumet peppade mig, och nu ska jag peppa dig! Köp! Beställ! Go for it!)

Haha!

Skogselva
7/15/11, 5:10 PM
#8

Haha jag känner mig jättepeppad Flört

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Upp till toppen
Annons: