Annons:
Etiketterinsemination-graviditetbarn
Läst 2976 ggr
Bunn
2011-07-31 02:23

Jag vill inte vänta längre!

Jag är 26 år och Bisexuell, men är för närvarande singel. 
Min kropp skriker efter barn och har gjort det i många år nu.

Jag har aldrig använt preventivmedel, men har inte 'lyckts' bli gravid på naturlig väg. Undrar om det finns någon här som har tips, tankar, idéer eller förslag på var jag kan vända mig, hur jag skall gå till väga för att få hjälp med detta.

Stort tack på förhand,
MVH/Bunn

Annons:
Saga85
2011-08-01 15:39
#1

Min vän var också väldigt barnsugen. Hon är hetro och har länge sagt att om hon inte hittat någon lämplig far innan hon fyllde 26 skulle hon fixa det själv.

Sagt och gjort, hon är nu gravid (inseminerade sig en vecka innan hon fyllde 26) genom en privat spermadonator. Vet inte riktigt vart det var hon hittade denna, men kan ta reda på det och pm:a om du vill veta mer. Annars kan du alltid ta och åka till danmark, där får man inseminera sig som ensamstående:

Storkkliniken

Bunn
2011-08-02 17:39
#2

Tack för ditt inlägg! :)

Du får gärna frga din vän om detta och pm:a mig! =)

Tack på förhand!

[Malinkonst]
2011-08-02 19:43
#3

Danmark ska vara väldigt bra jag vet många som fått barn så och är väldigt nöjda!

lycka till

arikawa_akira
2013-08-08 23:25
#4

Jag är 20 år och också otroligt barnsugen. Om man väntar på rätt situation att skaffa barn så kommer man aldrig att skaffa barn. Det finns ingen ideal familj eller ideal tid då man 'borde' skaffa barn. Har du möjlighet att älska och försörja ett barn och verkligen verkligen vill ha ett barn, skaffa ett! :) Skit i om du är singel. Några av världens bästa föräldrar har gjort det på egen hand så du är i gott sällskap. :) 

Insemination i Danmark på tex. Storkkliniken rekommenderas.

Upp till toppen
Annons: