Annons:
Etikettallmänt
Läst 1063 ggr
[FulaFlickan]
2011-10-01 19:51

Konstig fråga i know...

Hur vet man att man är gay?

Annons:
[SweetRose]
2011-10-01 19:58
#1

Svår fråga snarare. Jag tycker det är när man visar sexuellt/emotionellt betéende mot personer av samma kön. Glad

skotty
2011-10-01 20:03
#2

Jag tror att man bara vet det, på samma sätt som man vet att man är hetero. Om man ens funderar på om man är det, så tror jag att man är det.

[FulaFlickan]
2011-10-02 11:06
#3

I see,  tack för svar. :D

Är lite rädd bara för jag tror att jag är gay och jag vet att jag aldrig kommer att kunna säga det till någon utan att bli typ mördad..

MyTwiggs
2011-10-03 01:32
#4

Som sagt, känner du att du kan vara gay så är du kanske det… Jag tror inte att det är så svart-vitt. Om du är rädd att bli utsatt för hot eller våld på grund av din läggning har du ett betydligt större problem. Vem är det som skulle göra dig illa? Det finns ställen att vända sig till om man är orolig men vill leva ett fritt liv. Jag hoppas att du hittar rätt!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Cochon
2011-10-03 22:10
#5

Hmm, man vet väll det helt enkelt. Man känner ju att intresset för det motsatta könet inte är på samma sätt som det är för folk av samma kön. :P Alltså det är en ganska svår fråga att svara på, men om man lyssnar på sig själv så får man svar till slut. För min del tog det 10 år innan jag ville lyssna på mig själv, men idag är det en självklarhet för mig att tycka om tjejer. ;P
Så mitt tips är att lyssna på dig själv och bry dig inte om alla andra. :)

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Cafesinner
2011-11-27 16:40
#6

Det är väääldigt individuellt från person till person.

Annons:
XxKimxX
2011-12-09 11:40
#7

När jag var ungefär 11 frågade jag min kompis; hur vet man?

Hon frågade mig om jag tände på tjejer och jag sa nej. Grejen är bara den att jag inte tände på killar i den åldern heller. Kanske en kändis men det räknas inte Glad

Nu struntar jag i det. Jag är öppen för alla människor och den jag blir kär i blir jag kär i. För mig spelar det ingen roll vilken titel jag har. Man måste inte placera sig i ett fack.

"Våra brister gör oss till människor."/Daniel Adams Ray

Upp till toppen
Annons: