Annons:
Etikettallmänt
Läst 1091 ggr
[Momiji]
2011-12-06 22:17

Blev så förvånad

Har alltid trott att jag har varit väldigt öppen med att jag är bi. Speciellt mot en av mina kompisar som då och då har bott hos mig.

För ett tag sedan träffade jag en tjej som jag är intresserad av, har några gånger försökt närma mig henne men utan resultat(har blivit störda av andra varje gångSkrikandes) och idag när jag satt och pratade med min kompis så berättade jag om den här tjejen jag gillar.

Hon vart alldeles förvånad och sa att hon inte visste. Tycker att jag har berättat så många gånger och varit så tydlig. Vi står ju så nära varandra(är som systrar) och jag trodde verkligen att hon visste, men det gjorde hon tydligen inte.

Blev ganska förvånad

Annons:
Mandusius
2011-12-07 14:20
#1

Har själv varit med om det x'D

Mvh Amanda

Är även medarbetare på Dokumentärer :)

MissInAction
2011-12-07 14:41
#2

Men vad märkligt. Jag ser mig också som rätt öppen med att jag är bi, men jag kan faktiskt tänka mig att en del ändå skulle bli förvånade om jag berättade något konkret, som att jag dejtat tjejer eller att jag gillar den eller den. (Nu har jag visserligen pojkvän men scenariot känns ändå inte främmande att föreställa sig). 

Undrar om folk inte är uppmärksamma, eller om de tror att man hittar på? Obestämd


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Momiji]
2011-12-07 19:50
#3

# 2 Ja, funderar nästan på om hon trott att jag skämtat tidigare.

Upp till toppen
Annons: