Annons:
Etikettallmänt
Läst 2073 ggr
Eywa
2011-12-14 00:32

KK?

Jag får ofta känslan av att väldigt många flator och bisexuella tjejer helst av allt vill ha ett romantiskt monogamt förhållande. Ett sexförhållande kommer inte på tal.

Hur är det med er här inne?

Annons:
Namiko
2011-12-14 09:27
#1

Jag har stött på både och, precis som med heterofolk. Vissa vill ha ett monogamt förhållande och andra är bara ute efter sexet och struntar i vad man gör sen, sen finns det såklart dom som är någonstans i mitten där och dit hör jag. Jag vill inte ha ett förhållande men jag vill inte heller bara ha sex, jag vill ha vänskap, gärna romantiska känslor men det är inte nödvändigt alltid och sex om jag känner för det. Framför allt så vill jag inte binda mig till en person.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

MissInAction
2012-01-01 19:54
#2

Jag är tjej och bi. För 8-10 år sedan levde jag ihop med en kille och dejtade en tjej, som också hade sambo. Våra respektive pojkvänner var alltså ok med att vi träffades Flört Jag dejtade en annan tjej också men bara nån gång, där fanns det ingen attraktion. Men med den här speciella tjejen fanns det…
Nu har jag aldrig hamnat i situationen där jag varit singel och hittat en tjej som vill ha ett kk-förhållande, men jag tror att jag skulle ställa mig positiv till det.

Hoppas jag inte rörde till det Obestämd


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MyTwiggs
2012-01-23 19:35
#3

Jag håller inte med, jag har haft många KK-förhållanden. Nu är jag i ett fast förhållande och är förlovad, men jag upplever det som väldigt vanligt med "players" i flatvärlden och jag gissar att jag har varit en av dem själv. Jag hoppas på något vis att de flesta förr eller senare längtar efter riktig kärlek, oavsett hur många som är inblandade. Kyss

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Cafesinner
2012-01-23 23:00
#4

Är totalt för kk-förhållanden.
Monogama förhållanden med bara pluttegull blir lätt tråkigt och instängt för mig om det inte är med en person som är extremt rätt för mig. Lesbian bed death är ingen myt..haha

Upp till toppen
Annons: