Annons:
Etikettfunderingar-hbtq-status
Läst 1914 ggr
raubtier92
2011-12-29 15:58

Förvirrad!!

Jag är inne i en sån period nu där jag inte riktigt känner mig själv känns det som :O Jag är kär i en tjej tror jag för jag får liksom fjärilar i magen är jag tänker på henne eller ser en bild på henne:) och jag har länge vart bi så mina närmaste vet ju om det liksom men jag tror jag förnekar det för mig sj och håller på och strular med killar o så bara för att jag inte vill att folk ska äcklas av mig liksom :( vad ska jag göra för jag vll verkligen vara med den här tjejjen men vet inte vad folk ska  säga :( någon som förstår vad jag menar i den situationen?!

Annons:
MissInAction
2011-12-31 22:15
#1

Ja inte är det lätt att veta vad andra människor tänker. Det finns ett ordspråk i min kalender (ett för varje vecka) som säger: Bry dig inte om vad andra tänker om dig, för det gör de inte. Det är rätt tänkvärt Glad

För egentligen. Vad spelar det för roll vad andra tänker?
Om jag ska spekulera så tror jag att de allra flesta inte bryr sig alls, eller tycker att all kärlek är fint. De där som har någonting emot kärlek, de brukar förvisso vara högljudda, men jag tror de är förhållandevis få. Och de är inget att bry sig om!

Vet inte om det var det stöd du hade hoppats på att få men det är så jag känner kring situationen, och jag hoppas att du kan känna likadant Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

raubtier92
2012-01-08 00:40
#2

Var faktiskt tänkvärt det där du skrev:O läste det några ggr och det blev på nått sätt lättare att förstå:-D har kommit till en punkt just nu där jag skiter i vad folk tycker och tänker för jag blir ju kär i personen och inge i könet liksom :-)

Igelkotte
2012-01-11 15:08
#3

Jag känner igen mig i det du skriver, jag var själv livrädd och förträngde så långt det bara gick. Jag var livrädd för vad alla runtomkring skulle tycka… Men jag blev nästan förvånad över hur accepterande alla var, det var liksom ingen stor grej för de flesta…

Så där hade jag gått och mått dåligt i onödan…!

Så jag håller med MissinAction - Bry dig inte om vad andra tänker! För det enda du borde fokusera på är vad DU själv tänker!

Lycka till, hoppas du vågar stå upp för din kärlek till den här tjejen!

Cafesinner
2012-01-23 23:02
#4

Follow your heart..or vagina.

raubtier92
2012-01-23 23:41
#5

Bra svar #4 :)

Cafesinner
2012-01-23 23:48
#6

Haha det är så jag gjort:)
Skit får man alltid, men det är fan värt det när man ligger där på morgonen och vaknar bredvid den finaste kvinnan i världen och känner att, äh. De andra kan ta sig. Det spelar ingen roll. Detta är värt allt.

:)

Annons:
raubtier92
2012-01-23 23:52
#7

Så jäkla sant och det har jag kommit på nu :D synd bara att det är så många mil mellan mig och "min" tös :(

raubtier92
2012-01-27 18:47
#8

Sk äntligen få träffa min tös den 11e februari ^^ <3

MissInAction
2012-01-27 22:35
#9

#8
Åh! Har ni inte träffats förr? Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Cafesinner
2012-01-28 11:16
#10

Många mil mellan mig och min också:/

men yay vad kul, good luck:3

raubtier92
2012-02-06 21:50
#11

Nää det har vi inte men längtar som en jäkla tok just nu så känns som att dagarna går jättelångsamt :( Hur långt är det mellan er då? :)

Upp till toppen
Annons: