Annons:
Etikett16-musik-film-boktips-humor
Läst 2980 ggr
JustRobin
2012-02-19 23:44

Roligaste mailen ni fått på QX?

Ja, som rubriken lyder - vilka är de roligaste mailen ni fått på QX? Tungan ute

Jag har en personlig favorit där det var en homosexuell man runt 30 år som frågade inte bara en gång, utan två, om jag ville skicka mina använda skor till honom. Han var beredd att betala för dom till och med, för han älskade fötter så mycket. Charmigt värre.

Har även en bekant som fick ett mail från en homosexuell kvinna runt 40-50 som ville att hon skulle åka till Gotland och ha sex med henne och "hennes dvärg". Fann det väldigt roande :D

Annons:
MyTwiggs
2012-02-20 07:22
#1

Det finns inget motstycke för vissa människors konstiga förslag. Jag försöker tänka att för dem är det lika normalt att ha den läggning de har som det är för mig att ha den läggning jag har, oavsett om man gillar tjejer, killar, fötter eller tebjudningar. Jag kan däermot ha lite svårt för folk som verkligen "trycker upp sina idéer under näsan på andra" utan att säga hej.

Jag har haft en äldre mansom har skrivit till mig och som har tjatat, riktigt tjatat om att jag ska förnedra honom när han visar sig i rosa spetsunderkläder i webcam (inte så originellt), och visst det är roligt, men nej är nej Tungan ute

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

JustRobin
2012-02-20 19:19
#2

haha ja, verkligen, men det är ju skönt att det är lite roande iallafall, då slipper man bli sur :D

Älskar för övrigt fenomenet att bara för att det står att jag är kille (även om det står heterosexuell och trans) så skriver det typ en bög i kvarten känns det som. Fantastiskt roande!

OttoIsTheShit
2012-03-04 21:24
#3

det jag stör mig mest på är hetro killar som skriver när det står att jag söker tjejer xD men man har ju fått en hel del roliga, har inget i huvet just nu tyvärr :P kommer ihåg en gång däremot där det var en kille som ville bli min slav. Skulle även få ha kontroll över hans bank konto. Mina kompisar tycker att jag är konstig som inte sa ja xD

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

AndrÉA
2012-03-05 00:28
#4

Jag känner en faghag och hon är 16 och är trans. En ag så skickade hon Ett mail aom var: jag är kär I dig, för d är en Kille som vill bli tjej, och jag tjej som vill bli kille! Och du är ju kär I Killar och jag I tjejer!!!! HAHAHAH

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
checkbox
2012-03-05 14:06
#11

Jag tror att det iallafall skummaste mailet jag fick på QX var av en f.d. homosexuell man som nu var präst och försökte vägleda homosexuella personer till ett liv fritt från den homosexuella synden. Berättade snällt att det fanns hjälp att få och tipsade mig om hans församling, yadda yadda yadda. Anmälde honom och han togs bort från QX samma dag. Tycker väl att han riktar in sig till lite fel målgrupp om man är medlem på QX… Haha. Känns som att man är relativt säker på sin läggning och inte riktigt känner behovet av att förändra den i sådana fall. Men det är ju bara min åsikt! Flört

SvartSalladd3
2012-03-14 20:15
#12

Har fått många "roliga" meddelanden på QX, har inte så många i huvudet men det är ju många som försöker betala för att få ha sex med mig, nej tack säger jag.. En rolig ville betala, ja vad var det nu, ca 5000 för en av mina använda bhar :o Många äldre "gubbar" som försöker få till det med en.. Men det bästa måste ju ha varit från en random äldre man som skickade " Nämen här är du ju, min lilla spermaprinssesa!" I was like, wait what?! xD

checkbox
2012-03-14 20:33
#13

#12 Haha! Classic.

Annons:
JustRobin
2012-03-15 18:31
#14

# 12 Haha, klockren! Cool

Henrik93
2012-04-16 18:49
#15

60-70-årig gift eperimentell man "vill du bli smiskad?"

Jag: "USCH!" *blockad!

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Zakarias
2012-05-06 23:28
#16

Haha någon kåt 30åring puffade mig med en killkyss och skrev sen "vore hett om du red på mig" jag svarade bara "det vore hett om du red på din mamma" sen efter det tog han bort puffen och blockerade mig tror jag :-P

/Zakarias

[SweetRose]
2012-05-07 20:58
#17

En 48 årig man ville köpa mina använda underkläder för 500 kr, haha!

Upp till toppen
Annons: