Annons:
Etikettallmänt
Läst 3109 ggr
Alexandra87
2012-04-12 01:01

bisexuell?

Jag är jätteosäker på min läggning (jag är tjej)

Jag älskar att kolla på tjejer, deras kroppar, röst hur de rör sig (heheh :$) och det kändes så jävla bra (ursäkta uttrycket) att kyssa en tjej, men jag kan ändå bara se mig ha sex med killar, för jag gillar dominanta killar.

Sen tycker jag att tjejer är så sjukt fina och försiktiga och jag är helt såld på söta (smått korkade xD) tjejer :p fast när jag tänker på de sexuellt så blir det bara fel, inte två helt okända tjejer men när jag är med i tanken. vet inte om jag har förklarat det rätt men jag hoppas ni förstår :p

Jag tänker ganska ofta på min bästavän, hur underbar hon är (för att inte tala om att det va helt magiskt att kyssa henne :p) och kan inte låta bli att titta på henne (ögonen, kurvora och tänka på hennes gulliga sätt att bete sig på), fast det är klart att jag inte sitter och råspanar för då skulle hon ju märka nåt.

När jag hade känt henne i kanske ett halvår så blev vi väldigt nära vänner och en gång när vi höll om varandra (som vänner dårå) så vände båda huvet åt samma håll så att våra ansikten var väldigt nära varandra så ville jag kyssa (hah fulaste ordet..) henne, asså jag tänkte inte ens jag bara drogs mot henne men tillslut fick jag det att verka som jag ville kolla bakåt (då ingen vet hur jag känner för tjejer) och jag är verkligen osäker på om jag är bi eller inte..

haha förlåt att jag skrev värsta bibeln nu men ville bara förklara :p

Snälla hjälp mig, tack på förhand! :)

Annons:
[dynamitella]
2012-04-12 01:04
#1

Det är helt normalt :) vVad man ska kalla det vet jag inte. "Bi-curious" är ett bra ord.

Hade jag inte dött utan starka, manliga män, så hade jag blivit lesbisk.

Cochon
2012-04-12 21:17
#2

Känner igen dem tankarna, minns i sexan (eller femman) så kramade en kompis mig och jag var skit nära på att pussa henne, glad för att jag inte gjorde det dock, för jag hade nog inte kunnat förklara bort det. xP
När jag första gången hörde om att man kunde vara kär i någon av sitt eget kön så blev jag först rädd eftersom inerst inne visste jag att jag gillade tjejer, men först i 7:an ärkende jag det för mig själv, och sedan dess har det bara gått framåt. Idag är jag öppet flata.
Okej, det jag menade var att tänk efter och accepetera dig själv och dina tankar, inte förrän du har accepeterat att du är du, kan du vara dig själv och leva ditt liv fullt ut.

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Alexandra87
2012-04-13 15:53
#3

#3

Hur upptäckte du att du var flata? Visste du det bara eller hur var det? Och hur kom du ut med det, var det jobbigt och var dina tjejkompisar rädda att vara ensam med dig?

Jo det är sant.. men så fort mamma ser några lesbiska på tv eller nåt så går hon igång och ba: vad äckligt och så och jag känner mig tvingad att hålla med, vill inte att hon ska hata mig.. Men pappa brukar alltid säga till när hon är fördomsfull mot homosexuella så nu gör jag också det, but still hur kommer man ut utan att hon ska börja överanalysera allting? :/

Cochon
2012-04-13 20:01
#4

#3 Alltså, som jag skriver i #2 så visste jag det hela tiden, egentligen, men erkände det för mig själv ganska sent. Har väll inget jätte bra svar, jag kom fram till det med tiden helt enkelt.
Haha, min komma ut historia är ganska mysko, men enligt mig funkade det bra. xP När jag kom fram till att jag gillade tjejer kom jag ut som bi (trodde att jag var bi då) för fyra av mina vänner, skrev ett sms till varje person och sa att jag ville berätta en sak. Tyckte det kändes bäst för då slapp jag ta intiativet till att dra dem åt sidan och berätta, eftersom dem var så nyfikna så skötte dem det mesta. ;-P Sedan under en syslöjdslektion så var jag och en annan tjej inne i ett rum och skulle leta tyger, så sa hon "Är du homosexuell?". Tjejen som frågade kände jag inte mer än som en tjej i klassen, och hon har alltid varit en sån som frågar mysko frågor rakt ut. Mitt svar var bara "De du", kan säga att hennes min var underbar, jätte förtvivlad över att inte få ett svar och hon bara fortsatte "Är du det? Eller driver du med mig?", jag bara gick iväg med ett stort leende på läpparna. ^^ Nästa dag frågade hon igen "Är du verkligen lesbisk, eller du bara driver med mig?" Jag svarade som det var och sa att jag var bi. Sedan nästa dag så visste i stortsett hela klassen det. xP Jag var redo att komma ut, annars hade jag aldrig sagt något till henne. Jag har aldrig varit särskilt förtjust i tanken om att säga till någon "Jag är homosexuell", har bara velat att folk skulle veta, och det visste jag att hon skulle ta hand om. Visst, många tyckte det var äckligt o.s.v, men so what? Mind your own buisness. Minns att det fanns gånger då jag mådde dåligt över att folk med avsky i rösten sa att jag gllade tjejer, men i stort var jag glad över att folk visste. Med tiden har jag blivet starkare och har lärt mig att stå upp för mig själv, det kommer alltid finnas folk som tycker att sådanna som jag är äckliga, men det är deras problem, inte mitt. =)
I början så var vissa av mina tjejkompisar jätte konstiga och liksom trodde att dem var SÅÅÅÅÅ oemotståndliga och trodde… *funderar* …ja, jag vet inte riktigt, men det verkade som dem bara väntade på att jag skulle säga "I want you!", eller något liknande. xP Men ingen har varit rädd för att vara ensam i samma rum som mig, och ingen har sagt direkt till mig att jag är äcklig eller "Jävla flata". Trodde att jag ialla fall skulle få höra det någon gång, men det har jag inte, dem vågar väll helt enkelt inte…?
Hmm, vet inte, alltså, din pappa verkar ju tycka att det är helt okej med homosexuella. Du kan kanske börja med att berätta för honom så kan han hjälpa dig när du ska berätta för din mamma. Känner ju inte dina föräldrar så vet inte hur som kommer reagera och jag känner ju inte dig heller så jag vet inte hur gärna du vill att dina föräldrar ska vet det iheller.
Oj, så långt detta blev… Hoppas något av texten gör nytta. :P

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Alexandra87
2012-04-14 01:35
#5

#4 Ja det hjälpte, tack! :)

Hur reagerade dina föräldrar?

Jag vet inte riktigt om jag bara är nyfiken eller faktiskt är bi, vad tror du efter att du har läst det jag skrev? vad låter det som?

Många av mina kompisar är homofober och sånt skit, och jag är rädd att inte ha någon.. men jag vill ändå leva mitt liv på mina villkor om du förstår va jag menar..

jag och mina föräldrar pratar liksom inte om såna saker, de är ganska gammaldagsa (eller hur man nu säger) av sig, och strängt uppfostrade utanför sverige, sen att över 100 av mina kusiner (Ja, vi libaneser har stor familj xD) tycker att det bara finns ett rätt sätt som det ska vara på, dvs man och kvinna tsm, gör det inte lättare.. Tur för mig är min pappa inte troende och han är väldigt förstående och smart, det är mamma som skulle säga att det bara är en 'fas' som jag går igenom nu i tonåren, men det är så sjukt irriterande, jag kan inte hjälpa att jag dras till tjejer också!? men som sagt så vet jag inte var jag skulle börja med att berätta, det skulle bli så stelt! Jag vet att de fortfarande älskar mig men det skulle bli långa disskusioner och förhör och ja, du förstår!

Kanske ändrar hon uppfattning om mig eller något, jag vet inte..

Men som sagt, vad tror du, att jag är bi eller bara nyfiken? :)

monstermash
2012-04-14 12:34
#6

#5 - Det är väl klart det kan vara en fas också. Men det märker du väl med tiden. Nu slarvläste jag lite får jag väl erkänna, men kan du tänka dig att ligga med en tjej? Kan du tänka dig att gå in i ett förhållande med en tjej? Jag har många som trott att de är bisexuella, men absolut inte kan tänka sig närkontakt med tjejer, utan bara anser att de är väldigt snygga.

Jag är Bisexuell, vilket jag vetat sedan jag var max 12 år, då jag hade min första tjej. Jag insåg det nog mycket tidigare dock.

Annons:
Alexandra87
2012-04-15 00:33
#7

#6 Asså jag kan absolut tänka mig att ha ett förhållande med en tjej och göra massa saker, men när det kommer till sex så tycker jag inte att det ska va som med killar, dvs ligga med han lite random.. med tjejer ska det liksom vara 'mjukare' eller vad man nu ska säga men ja, det skulle jag

monstermash
2012-04-15 12:43
#8

#7 - Nej, det är ju två olika sorters sex, så det blir ju inte likadant. Flört

Anyway, jag hoppas det fixar sig för dig, du får exprimentera lite och se om det är rätt för dig. Tungan ute

sannaah
2012-06-13 00:11
#9

habibi,det är verkligen mysigare att ha sex med en tjej,men blir mer avslapnad tycker jag..jag är Bisexuell jag tycker att killar se bra ut och skit men tjejer är ändå sexigare och mysigare helst utlänska tjejer uuuuuoofff så jävla läckra med deras attityd,länga svarta hår och är lite blattiga damn i like ! hihihi

Upp till toppen
Annons: