Annons:
Etikettallmänt
Läst 3354 ggr
[Joar]
6/29/12, 7:13 PM

Tjejig transkille?

Jag har på de senaste decenniet utvecklat min kvinnliga sida mer och mer fast önskan om att bli man kvastår. Hur går detta ihop och vad kan man göra åt detta. Det kommer ju se bra dumt ut med en man som gillar nallar, rosa (och svart såklart) och sånt som är smått och gulligt.

Men jag är gay sen när jag blir man, jag gillar alltså andra män.

Annons:
Cochon
7/1/12, 3:54 PM
#1

Det tycker inte jag, det finns ju massor av män som gillar nallar, rosa och sånt som är smått och gulligt.

Va dig själv! =D

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

[Joar]
7/1/12, 4:25 PM
#2

Tack Cochon.

Wony
7/1/12, 5:46 PM
#3

Jag tycker inte att det är något varken dumt eller konstigt. Man gillar det man gillar, och är det man är. Och om andra skulle bete sig dåligt pga det, så är det deras problem.

Själv är jag Genderfluid och gillar både "manliga" och "kvinnliga" saker. Ibland är det väldigt irriterande för mig, för det känns som att jag sällan passar in riktigt, men för det mesta har jag lärt mig ta saker lite som de kommer. Glad

[Joar]
7/1/12, 6:25 PM
#4

Visst gillar jag manliga saker också. SÅ jag är lite som du Wony.

EPiCFAiL
7/1/12, 10:56 PM
#5

vi som transkillar är precis som alla andra människor, vi är inte någon special snowflake och det finns inget sätt som vi "ska" vara på. vi är precis som alla andra; olika! du skriver att du gillar nallar, rosa och är attraherad av män. det gör dig inte mindre man bara för det!

det som gör dig man är inte att du har djup röst, gillar "manliga saker" och sexiga brudar, ansiktshår och mycket muskler. det som gör dig till man är just för att du identifierar som en! sen får du vara hur kvinnlig du vill! jag vet många transmän som till exempel fortfarande har långt hår och bär smink, målar naglarna och kanske någon till och med bär "kvinnliga kläder" som kjol och klänning. men de identifierar sig fortfarande som män, därför ÄR de män.

identifierar du som kvinna ÄR du en kvinna, identifierar du som Genderfluid eller könlös ÄR du genderfluid/könlös, identifierar du dig som man ÄR du en man och identifierar du dig som blandning ÄR du en blandning. du väljer själv vad DU vill vara, screw genderroles! var dig själv bara, så löser det sig nog allt ska du se!

[Joar]
7/2/12, 7:45 AM
#6

Tack för kommentaren. det stärkte mitt självförtroende rejält. Skrattande

Annons:
monstermash
7/2/12, 4:17 PM
#7

#5 - Väl talat! :)

Cochon
7/2/12, 10:56 PM
#8

#5 Säger som monstermash, Väl talat! =D

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Upp till toppen
Annons: