Annons:
Etikettallmänt
Läst 4331 ggr
[Joar]
7/1/12, 3:10 PM

Linda brösten

Har ni något bra tips (som inte kostar så värst mycket pengar) hur jag får mina stora bröst att inte synas? Jag har lindat in med elastiskt bandage men det syns fortfarande att jag har bröst.

Hjälp önskas.

Annons:
Onslow
7/1/12, 10:18 PM
#1

Här är en länk till en video. Tror hon som gjort den (Tan-chan, hon var Sajtvärd på Japan förut) har C-kupa eller något så tror det borde hjälpa lite kanske?

http://tan-chan.blogspot.se/2011/06/cosplay-hur-man-tejpar-upp-brosten.html

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

[Joar]
7/2/12, 7:53 AM
#2

Tack för länken. Skrattande

iWontBite
7/2/12, 7:03 PM
#3

Kan säga att binda med elastiskt bandage är inte jättebra då dom är gjorda för att trycka åt, och ju mer du försöker få luft ju tightare kommer dom trycka. Detta har medfört i brutna revben hos flera personer. Jag har själv använt det utan några jätteproblem under någon dag då och då, men inte för ofta eller länge. Tejp fungerar också under någon dag då och då men verkligen inte för varje dag.

Om du inte vill köpa en riktig binder så fungerar det nästan lika bra att ta två stycken träningsbehåar och sätta på den andra bak och fram. Tyvärr är det svårt att binda stora bröst på ett effektivt sett och man tycker alltid att det syns för mycket vad man en gör, men är det bara rätt "form" på brösten så ser det mer ut som bröstmuskler än tuttar :P

//Päpple Holstwiik
Hoppípollas Hoppkaniner
Registrerad i SKHRF sedan 2015

[Joar]
7/2/12, 7:40 PM
#4

Ja det kan jag hålla med om. Man tycker alltid att brösten syns men tyärr gjorde det på mig. Jag hoppas att min psykiatriker som jag träffar imorgon kan skriva något intyg till läkaren som jag kan med så jag kan ta bort brösten. Skall träffa en läkare nästa vecka.

Upp till toppen
Annons: