Annons:
Etikettallmänt
Läst 2023 ggr
[WickedAlly]
7/22/12, 1:24 AM

Träffa någon

Ja, denna stora fråga; vart träffar man någon egentligen om man vill ha något seriöst och är trött på tillfälliga grejer. Krogen känns ju sådär, haha.

Bor i en liten håla så rfsl's närmaste är typ 20 mil bort och att bara vandra in på ett sånt ställe känns inte som något jag skulle våga heller. Bland vännerna är jag inte öppen så de kommer ju inte direkt presentera mig för någon. Haha, vad svårt allt ska vara :P 

Vart och hur träffade du din partner? :)

Annons:
Wony
7/22/12, 12:39 PM
#1

Jag träffade min partner genom en gemensam bekant, över internet. Det funkade faktiskt finfint, jag väntade mig iofs inget från början, men vi delade många intressen och vi "växte ihop" så att säga. Till slut sa det bara klick, så var vi ett par (och har varit så i över två år nu!)

Det tog nog bara en månad eller två ungefär innan allt var liksom självklart, att vi två hör ihop. Glad

Zebrabajz
7/22/12, 11:05 PM
#2

Haha, jag och min flickvän träffades i skolan. Vi började samma gymnasieprogram och liksom hennes kompisgrupp och min kompisgrupp blev vänner. Hon och jag blev riktigt nära varandra och jag visste att hon i alla fall inte var helstraight.

Efter ett tag började våra kompisar säga saker som att vi var på g, vilket vi helt skrattade bort. Men detta ledde till att vi blev ännu djupare med varandra. När jag åkte till England en vecka förstod vi båda att vi verkligen var kära i varandra. Och när jag kom hem sov jag hos henne och vi skedade långt in på natten tills vi slutligen vågade kyssas.

Och då visste vi båda att det var mer än bara en kyss, att vi verkligen var kära i varandra. Och nu har vi varit tillsammans i ett år och fyra månader på tisdag :)

Bim
7/22/12, 11:18 PM
#3

#2 Haha "inte var helstraight". Jag träffade min flickvän precis på samma sätt som den ovanstående!

Cochon
7/23/12, 8:06 PM
#4

Bra fråga, tycker också att det är omöjligt att få tag i flator (som inte bor flera mil bort x()

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Henrik93
7/25/12, 9:24 PM
#5

Jag tycker att det äe svårt att få tag på bögar, som inte är spelberoende… :/ eller sådana som är killar och inte fjolliga, för jag vill ha en kille inte en tjej. haha tycker liksom inte om tjejers sätt att bete sig. (ta inte illa upp, för mina  bästisar är tjejer) just att ha en flickvän eller fjollig pojkvän känns bara så drygt. svårt att förklaraXD

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Cafesinner
8/8/12, 2:27 AM
#6

Nätet tyvärr, blir lätt så iaf när man i homo i en småstad :P

Gaymode och qruiser…typ.

Annons:
Henrika85
8/8/12, 1:52 PM
#7

Njo, det är ju nätdejtande man får sätta tilliten till om man inte har några andra homos i sin bekantskapskrets. Dock även där kan det vara svårt att hitta något seriöst, särskilt om man är kille.

MVH Henrika

Sajtvärd på HBT iFokus

hippieflickan
8/8/12, 11:33 PM
#8

Vi träffades faktiskt som vänner först på sajten QX. Vi snackade där ett ta sedan glömdes vi av liksom även fast hon alltid känts speciell. Några månader senare var jag och några vänner ute en kväll och jag kände igen henne från hennes bilder. Vi började snacka och blev bra vänner, även om jag ville mer. Hon gav inga signaler alls och gjorde inte det på flera månader. Jag trodde det var kört tills hon helt out of the blue kysste mig en dag och vi har varit lyckliga sedan dess Glad

Henrika85
8/9/12, 12:09 AM
#9

#8 Vilken solskenshistoria! Man blev glad av att läsa den. Glad

MVH Henrika

Sajtvärd på HBT iFokus

hippieflickan
8/10/12, 12:00 AM
#10

#9 Vad roligt! Glad ja, ibland inträffar mirakel, man ska aldrig ge upp hoppet!

MrDumDum
8/10/12, 12:09 AM
#11

Jag håller med henrik :P jag vill också ha en kille, inte någon kille som beter sig som en tjej =S

Jag är bara 15 nu så jag har ju inte brottom direkt :P Hoppas att jag en dag kan hitta en kille som ser bra ut och är snäll =) eller en tjej, fast vill helst ha en pojkvän :P

[WickedAlly]
8/11/12, 11:07 PM
#12

Vilka fina historier ni har, hoppas att jag en dag har min egen :)

Måste bara sluta fega ur varje gång..

Upp till toppen
Annons: