Annons:
Etikettallmänt
Läst 721 ggr
MrDumDum
2012-08-07 20:13

Wow vilken kompis!

Vill bara skriva av mig lite, för någon månad sen så berättade jag för min kompis att jag var bi (han var den första jag någon sinn sakt det till) och då sa han att det var lungt och vi fortfarande var bästa vänner och det kommer alldrig ändras.

Så här är jag, tycker att det är så skjönt att kunna prata med någon om det här, så idag såg jag en bild på en kille som jag har börjat gilla lite, och berättade för min "kompis" att jag tycker han ser bra ut. Då säger han bara "Gay" till mig, jag trodde att han var min vän som inte hade några problem med bisexuella människor eller bögar, fast han sa det på ett sådant elakt sätt och nu är jag bara SÅ arg!

Jag trodde att jag kunde berätta allt för han som jag har gjort och så kommer han och hugger mig i ryggen. Jag kommer alldrig prata med han igen!

Annons:
Henrika85
2012-08-08 13:53
#1

Är du helt säker på att han inte bara försökte skämta då?

MVH Henrika

Sajtvärd på HBT iFokus

MrDumDum
2012-08-08 18:55
#2

Ne, han var allvarlig. För efteråt sa han också "du börjar ju gilla mer killar en tjejer" vilket jag inte gör, jag gillar båda könen lika mycket fast han säger det som om det vore dåligt, jag menar även om jag skulle gilla mer killar än tjejer så är vell det inte dåligt? och om det var så varför kan han inte bara säga "jag är din vän och jag bryr mig inte om du gillar killar mer en tjejer" ?

Henrika85
2012-08-08 19:05
#3

#2 Nej, jag håller med om att ditt kärleksliv inte angår honom. Om han verkligen vore din vän, så skulle han stötta dig oavsett hur du väljer att leva ditt liv. Verkar som om han har problem med homosexuella fast han inte vill erkänna det öppet.

Nej du, det finns bättre människor som verkligen förtjänar att ha dig som vän!

MVH Henrika

Sajtvärd på HBT iFokus

Henrik93
2012-08-08 21:34
#4

jag hade en kompis som sade så till mig förut (är gay men sade att jag var bi då) och sedan började han ta avstånd. Nmr sådant händer får man släppa det och gå vidare, för vu båda vet ju att det finns bättre människor för oss:) hoppas du har en trevlig kväll, mvh henke

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

MrDumDum
2012-08-10 00:56
#5

Jag har alldrig varit så här glad :) berättade precis för en gammal vän att jag var bi, och hur ledssen och arg min kompis gjorde mig, och hon skrev dom bästa orden någonsinn. Hon sa

"Du är samma person även fast du gillar killar eller ej. Om du skulle vara homo skulle du fortfarande vara samma person Mike.. Så lyssna inte på honom. Jag finns alltid! Jag är glad att du hittat någon du tycker om :)<3"

Jag blev faktigst så glad att jag började gråta x) du hade rätt henrik, det finns någon bättre för oss :)

Upp till toppen
Annons: