Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1397 ggr
CupcakeGod
8/10/12, 10:05 PM

trans-problem :(

Hej!

Kommer göra det enkelt för er… Jag är en 16 årig kille med en mus och boobs, och boobsen började växa otroligt mycket. Dom blir större och större. Jag blir så sjukt irriterad av att det börjar se konstigt ut. Tejp fungerade jo inte. Vad ska jag göra? Har ni nånsin sett en kille med boobs?

Snälla vad ska jag göra för att dölja bröstet ? Vill få ett snabbt svar eftersom gymnasiet börjar om 10 dagar.

/Btw varför går det inte att posta inläggen anonymt?

Annons:
CupcakeGod
8/11/12, 1:15 AM
#1

ingen?

Jesperlinden97
8/11/12, 10:05 AM
#2

#0 Du måste ha Insider för att posta inlägg anonymt :)

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

CupcakeGod
8/11/12, 1:12 PM
#3

Amen det är orättvist. Vad om någon vill vara anonym och har orsaker till att vara det? Att inte få vara anonym på en hbt site är faktiskt lite konstigt.

Men iaf. Har inte fått svar på min fråga än.

Henrika85
8/11/12, 1:55 PM
#4

TS Det var jag som valde bort funktionen att skriva anonymt när jag blev Sajtvärd, eftersom jag ansåg att det skulle bli för lätt för vissa som bara vill förstöra att skriva anonyma troll-inlägg och därmed slippa ansvar.

Om du vill prata om känsligare saker som du inte vill att alla ska se, så kan jag ge dig tillgång till "Slutet sällskap" på HBT. Bara utvalda medlemmar har tillgång till den här gruppen, och det som sägs där stannar där.

Säg till om du vill bli medlem!

MVH Henrika

Sajtvärd på HBT iFokus

[WickedAlly]
8/11/12, 11:04 PM
#5

#4 Vad krävs för att komma med där? Sitter i en sk*tsits just nu och att snacka utan att alla kan läsa vore verkligen guld värt..

Henrika85
8/11/12, 11:07 PM
#6

Det som krävs är att du är medlem på HBT iFokus och att det går att lita på att du inte sprider vidare något av det som diskuteras i "Slutet Sällskap". Glad

MVH Henrika

Sajtvärd på HBT iFokus

Annons:
[WickedAlly]
8/11/12, 11:08 PM
#7

#6 Härligt med enkla regler, skulle aldrig drömma om att sprida vidare. Då är ju hela idén med ett sådant sällskap borta :)

Henrika85
8/11/12, 11:09 PM
#8

#7 Du bör ha tillgång nu, WickedAlly. :)

MVH Henrika

Sajtvärd på HBT iFokus

[WickedAlly]
8/11/12, 11:10 PM
#9

#8 Tackar :)

Kevlarsjäl
8/13/12, 1:09 PM
#10

Binder eller dubbla sport bh:ar! Beställer du binder nu, så tror jag den hinner komma :)

Aztrya
8/14/12, 10:43 AM
#11

Jag kör på bandage. Det är varmt och kan vara någotlunda obekvämt, men när man väl lärt sig att binda ordentligt (Krävs en del övning) så blir det bra. Kan gå i någorlunda tajta linnen utan att det syns att jag har två fettklumpar på bröstet, och jag har endå någorlunda växt (Tyvärr).

CupcakeGod
8/14/12, 6:31 PM
#12

Ska nog köpa en sport bh:ar :D Tack för hjälpen.

Jag vil gärna ha tilgång till slutet sällskap gruppen :)

Henrika85
8/14/12, 6:32 PM
#13

#12 Fixat! Glad

MVH Henrika

Sajtvärd på HBT iFokus

Annons:
Praefatio
8/15/12, 8:59 PM
#14

#13 Finns det någon möjlighet att få bli med i den slutna gruppen?

Henrika85
8/15/12, 9:59 PM
#15

#14 Praefatio, jag har godkänt dig som medlem. Glad

För er som vill söka om medlemsskap i Slutet Sällskap, var vänliga och läs igenom den klistrade tråden men medlemsregler och kommentera i den, alternativt skicka ett PM till mig.

MVH Henrika

Sajtvärd på HBT iFokus

Praefatio
8/15/12, 10:21 PM
#16

#15 Förlåt, skulle ha tänkt på det! Nu återgår vi kanske till trådens ämne :)

TS, jag tror också att en binder är rätt för dig. Att hålla på att binda med bandage tar ju lite tid och är kanske ingenting man orkar göra varje dag. Sport-BH är ju en jättebra idé, men en binder är ännu mer effektiv. Det beror förstås på hur stora bröst du har nu… Jag har själv ingen personlig erfarenhet av ämnet eftersom jag alltid gått efter ett annat ideal (som trygg i mitt biologiska kön), men jag känner folk som binder och de flesta tycker att en chest binder är det smidigaste alternativet.

Hoppas att allt löser sig för dig!

Henrika85
8/18/12, 1:11 AM
#17

En fråga till dig TS: Du är 16 år och brösten har börjat växa alldeles nyligen och växer alltså fortfarande? Växer du fortfarande i övrigt?

Jag vet inte om jag kan rekommendera att du binder brösten om du fortfarande växer. Jag har läst att det kan uppkomma hälsoproblem i form av andningsproblem och annat, speciellt om man bär den för tajt.

Jag gjorde en enkel Googlesökning och fick fram det här:

http://www.t-kingdom.com/

MVH Henrika

Sajtvärd på HBT iFokus

Aztrya
8/18/12, 1:14 AM
#18

Fast binder funkar inte på alla heller.
Jag har använt binder, köpt, och den funkade verkligen inte. Såg bara onaturligt och dumt ut tyvärr. :/

Upp till toppen
Annons: