Annons:
Etikettallmänt
Läst 879 ggr
[WickedAlly]
2012-08-22 15:33

Attraherad?

Blev inspirerad av en Kluring inne hos relationer i fokus :)

Har du som är homosexuell någonsin varit attraherad av någon av motsatt kön?

Annons:
Henrika85
2012-08-22 20:24
#1

Jag tror att väldigt få personer aldrig har känt en dragning till det ena eller det andra könet. Sen om man agerat på det eller skjutit bort det som trivialt är ju en annan sak. Glad

Själv så kan jag lätt bli sexuellt attraherad av män, men däremot så har jag aldrig haft haft djupare känslor för en kille (även om vi trivs ihop så brukar det stanna vid vänskapskänslor för min del).

MVH Henrika

Sajtvärd på HBT iFokus

[WickedAlly]
2012-08-22 21:16
#2

Det trodde jag också, eller tror. Vet inte riktigt. Ska man tro kluringen inne på relationer i fokus så har hälften aldrig varit det :)

Henrik93
2012-08-22 22:18
#3

Misstolkade frågan! mitt svar ska egentligen vara "JA HAR HÄNT NÅN GÅNG!"

inte "ja händer då och då!"

Men alltså, vissa kan ju vara snygga faktiskt.en gång blev jag attraherad av en tjej (som jag trodde var kille) tills jag hörde rösten.   :O

hoho (en lesbisk (antar jag) på galaxy 2011)

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Henrika85
2012-08-22 22:20
#4

#3 Är du säker på att det var en tjej och inte en transkille? :)

MVH Henrika

Sajtvärd på HBT iFokus

Henrik93
2012-08-22 22:22
#5

kan ha varit:P

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Cochon
2012-08-24 14:56
#6

Har definierat mig som flata väldigt länge, och trotts det så kan jag väll inte säga att jag aldrig har tyckt en kille är snygg. :P

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Annons:
hippieflickan
2012-08-25 20:23
#7

Jag svarade, ja, hänt någon gång.

Svarar samma som #1 Att jag ibland tänder till på killar men att det bara blir vänskapskänslor.

Namiko
2012-08-25 20:56
#8

Jag har varit attraherad av killar, men en dag hände något och efter det har det aldrig hänt. Jag kan fortfarande se att vissa killar ser bra ut, men det finns ingen attraktion där längre.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Henrika85
2012-08-26 00:33
#9

Även om jag inte hittills har utvecklat djupare känslor för en kille, så kommer jag aldrig att säga aldrig. Kanske finns en kille nånstans där ute som till och med jag kan bli kär i. Glad

MVH Henrika

Sajtvärd på HBT iFokus

Upp till toppen
Annons: