Annons:
Etikettallmänt
Läst 653 ggr
Cochon
8/31/12, 11:08 PM

Som det kan gå!

Hihi, ett kanske onödigt inlägg, men jag vill ändån skriva det så ni som inte tycker det är intressant behöver inte läsa. ;)

Jag åker upp på ett scoutläger som heter Boomerang som ligger ute på Vässarön (vid Stockholm), lägret börjar den 4 aug, men tågtiderna funkar inte, så jag får åka dit en dag tidigare. När vi (jag åkte upp dit med en kompis) börjar närma oss ön börjar det dyka upp några scouter, en av dem kommer fram och snackar med oss och undrar om vi också ska till Vässarö, på tanke på att vi har med oss så stora packningar. Han som kom fram och snackade med oss är skit schysst och vi fortsätter snacka resten av resan till ön. Lägret varar en vecka och vi fortsätter träffas även på lägret, vilket är skit kul och det slutar med att han och jag blir tillsammans.
Jag är bara 16, men i alla fall, har i 2 år sett mig som flata och varit öppen med att jag är det, och min kille vet om att jag var flata ända tills han kom och vände upp och ner på alltihopa. Men det jag vill komma fram till; "Love knows no gender" och det är underbart att vara kär. ^^

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Annons:
MrDumDum
9/1/12, 10:39 PM
#1

Trevligt att du hittade någon som du älskar <3 Hoppas ni har det bra tillsammans :D

Upp till toppen
Annons: