Annons:
Etikettallmänt
Läst 5883 ggr
[Sandi92]
9/25/12, 2:07 PM

Feminina eller maskulina tjejer?

Vilka föredrar du? Vad är du själv?

Jag gillar kvinnlighet och föredrar därför feminina tjejer. Själv är jag något mellanting, fast lite mer åt det feminina hållet.

Annons:
[WickedAlly]
9/25/12, 10:13 PM
#1

Jag är precis som dig något mellanting, kan vara ganska feminin ibland då jag känner för det.

Gillar maskulina tjejer, och väldigt, väldigt feminina tjejer i högklackat och med röda läppar. Det går jag igång på i alla fall, höhö. Inte så mycket de tjejer som hamnar mellan dessa två dock.

Wand
9/26/12, 7:18 PM
#2

Jag är nog mest feminin tror jag men ibland kan jag vara väldigt maskulin, så jag är nog också ett mellanting!

Jag föredrar varken eller, tjejen jag är kär i är väldigt feminin men jag har inget emot maskulina heller.

Tror dock att det feminina överväger det maskulina.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Cochon
9/26/12, 8:28 PM
#3

Är själv lite mitt emellan, men åt det maskulina hållet.

Älskar feminina tjejer. ^^

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Namiko
9/27/12, 7:31 AM
#4

Jag föredrar maskulina och androgyna tjejer, gotare är jag dock också svag för. Själv växlar jag jag lite hur som helst men håller mig mest åt det mer maskulina hållet för tillfället, även om jag vid sällsynta tillfällen fortfarande kan få för mig att klä upp mig i klänning.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Henrika85
9/27/12, 1:34 PM
#5

Jag är själv maskulin och dras mest till maskulina kvinnor, men jag är svag för androgynitet i stort, så feminina killar får mig också svag i knäna. :)

MVH Henrika

Sajtvärd på HBT iFokus

CupcakeGod
9/28/12, 5:26 PM
#6

Jag gillar maskulina tjejer och skulle göra allt för en riktigt maskullin kille :D

Själv är jag någit mittimellan :)

Annons:
[Småfågel]
9/28/12, 9:46 PM
#7

Jag är feminim och dras till feminima kvinnor.

Praefatio
9/29/12, 5:55 PM
#8

Jag är väldigt feminin och brudig, gillar spets, klänningar, rosetter, rosa… Dras till tjejer som är något mellanting. Vill inte ha en tjej som liknar mig för mycket men vill inte ha en tjej som klär sig i killkläder heller.

Är extremt svag för tjejer med mohikan och tjurring i näsan, troligen för att min första tjej-kärlek hade det.

Kimji
10/2/12, 10:10 AM
#9

Jag är feminin och dras mest till feminina tjejer. Men det ska vara kvinnligt, inte flickigt.

C4NCERiNHALE
10/2/12, 2:09 PM
#10

Jag är något mellanting jag med. Klär mig mest som "hipster" men kan även dra på mig lite mer rockiga kläder. Men det varierar.

Dras till både maskulina och feminina tjejer. Allt ifrån tjejer med men många piercingar i ansiktet till tjejer som är lite mer "fina" av sig :)

Min portfoliohttp://ebphotography.portfoliobox.me/ 

resc
10/6/12, 8:54 PM
#11

Gillar androgyna - kvinnliga tjejer..

Inte flickiga som någon sa, och absolut inte heller småpojks-grabbigt..

Är själv -stilmässigt - rättså.. unisex. Jeans, t-shirts, linnen, sneakers, sportigt.. Har nog alltid dragit mer åt det grabbiga hållet, aldrig haft kjol/klänningar/tights/högklackat osv… Däremot "typiskt tjej-iga" -suck- attribut såsom styling & smink dagligen osv.. 

Mest attraktiva som finns måste vara en tjej i något lösa jeans + high heels ! Glad

Hur som helst, viktigast är såklart insidan, och den är väl knepigare att sätta fingret på. Är dock ganska övertygad om att åtminstone min drömtjej varken skulle räknas som stereotyiskt kvinnlig eller maskulin, utan bäst platsa nånstans mitt emellan…

Afturelding
10/8/12, 7:24 PM
#12

Jag är väldigt feminim, och gillar detsamma i andra. Jag upplever ofta att det inte är lika accepterat, för ska man vara två tjejer så ska den ena se lite maskulin ut.  Åtminstone ha kort hår och byxor.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Cafesinner
10/8/12, 11:30 PM
#13

I like my women butch, för det är vad jag tänder på. 
Sedan kan jag bli kär i tjejer som är feminina också men det håller inte riktigt eftersom jag inte tänder på dem utan mer känner ååh have my babies :P Jag själv är nog mitemellan. En tomboy som inte är rädd för kjol! ^^

Annons:
Tawny
10/12/12, 12:23 PM
#14

får jag svara fast jag är man ;)

jag gillar tjejer med dreads, vida byxor och stickade tröjor :)

Gronstedt
10/12/12, 1:27 PM
#15

Jag har helt fel uppfattning om vad som är feminint … men jag gillar tjejer som har de drag jag anser vara typiskt kvinnliga. Alltså de som klär sig i det som ligger överst i högen, äter och dricker det som smakar bra, ägnar sig åt vad de vill, som älskar, jobbar, festar och hatar fullt ut när det är befogat och låter bli när det inte är det …

Jag ogillar absolut inte tjejer som är feminina i den traditionella meningen, men de är från en annan planet än jag och jag är inte kompatibel med dem. Jag vet aldrig hur jag ska bemöta dem, och inte de hur de ska bemöta mig. Pinsam stämning blir följden.

Fenix_Chicci
10/14/12, 4:48 PM
#16

Jag gillar feminina kvinnor. De ska inte vara flickiga och bära rosa och sånt men det ska verkligen synas att det är kvinnor. Jag är själv feminin men inte flickig. Jag gillar rött och kläder som framhäver ens former utan att visa för mycket. Sen gillar jag dock maskulina killar som gärna får ha muskler och lite stubbskägg. Så jag är rätt mycket att jag gillar det som traditionellt anses kvinnligt och manligt.

Medarbetare på Undulater och Burfåglar

havanaisbus.wordpress.com

Onslow
10/14/12, 10:51 PM
#17

Beror på person - alla passar ju i olika, yes? Men gillar när de är lagom feminina, typ skinny jeans, linne, converse, lagom smink och någon snygg frisyr - yum. :)

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Tawny
10/15/12, 10:26 PM
#18

hos killar gillar jag "pojkar". gärna feminina och söta, ELLER så gillar jag vältränade MÄN med skägg..

antingen eller ;)

och ja converse funkar på alla alltid

Upp till toppen
Annons: