Annons:
Etikettallmänt
Läst 1272 ggr
Onslow
10/14/12, 10:30 PM

"Gosa" när man sover?

Vad jag önskar att mitt förstaspråk var engelska, så jag kunde använda cuddle i en vanlig konversation. Iallafall, ska hålla det så kort som möjligt.

Är det vanligt att vänner, av samma kön i detta fallet, "gosar" när de sover i samma säng? Ingen av personerna är straight i detta fall, men är endast vänner. Är detta vanligt?

Jag har varit förälskad i henne i 1,5 år nu, om det gör någon skillnad. Vill framförallt veta om det bara är jag som inbillar mig att det är något speciellt.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Annons:
Namiko
10/15/12, 9:14 AM
#1

Jag har själv inga problem att gosa med och sova nära någon som jag inte har känslor för medan andra bara gör det när det finns känslor där. Det är omöjligt att veta hur det är med den här tjejen.

Det enklaste sättet att få reda på det är att prata med henne.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Cafesinner
10/17/12, 10:08 PM
#2

Jag gossover nog med flera av mina vänner. Till och med med en straight kille, alltså av motsatt kön. Så länge man vet att man bara är vänner, men det är ju frågan då:)

Henrika85
10/17/12, 11:34 PM
#3

Personligen så tycker jag att man ska vara lite försiktig med sånt där, i alla fall om man inte vet hur den andra personen uppfattar det (kanske tror Hen att det betyder att man är mer än vänner?)

MVH Henrika

Sajtvärd på HBT iFokus

Upp till toppen
Annons: