Annons:
Etikettdiskriminering
Läst 977 ggr
Henrika85
2012-10-18 02:08

Kalifornien förbjuder "behandling"

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2195109/California-bans-gay-cure-therapy-lawmakers-say-want-protect-sissy-boys.html

Bra gjort, Kalifornien! Om nu bara resten av USAs delstater ville följa Kaliforniens exempel och förbjuda all sorts "behandling" som idiotiska föräldrar vill tvinga på minderåriga för att "bota" deras sexuella läggning.

MVH Henrika

Sajtvärd på HBT iFokus

Annons:
[haku]
2012-10-18 13:56
#1

heja där! :) härligt när det går framåt

[abc2]
2012-10-21 21:13
#2

Alla snackar om att homosexuella inte har provat att ha sex med en person av motsatt kön och inte kan veta, men jag skulle kunna slå vad om att heterosexuella personer inte har provat ha sex med samma kön heller!!

De flesta heterosexuella personer kan tyvärr inte förstå oss och lägger sig i våra liv! Rynkar på näsan

Tawny
2012-10-24 20:20
#3

jag har aldrig gillat att det heter sexuell.

homoSEXUELL

jag tycker det handlar om kärlek..

[haku]
2012-10-24 23:36
#4

#3 håller med till 100%

Själv har jag valt att definiera min läggning efter vilka individer jag brukar bli förälskad i och får starkare känslor för. Sen finns väl attraktionen med i den biten men den kommer efter känslorna (för mig personligen, jag säger inte att det är så för alla)

Vilka jag har haft sex med har jag inte ens räknat med för då tycker jag det blir fel (återigen för mig personligen) eftersom jag anser att jag har levt emot min läggning…

Does this make any sense?

Upp till toppen
Annons: