Annons:
Etikettpresentationer
Läst 5318 ggr
Bumsibum
2012-11-23 01:16

vi på HBT i fokus.

de finns kanske redan en sån tråd. Men det kan vara kul att se "ansikte" på de man skriver med.. lägga upp bild om man känner för de, och skriva lite kort/eller långt om sig själv. Krävs ej bild, men kan vara skoj! Glad

Annons:
Bumsibum
2012-11-23 01:18
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Annica
född 88a
skåning
helt och hållet gay Glad
är mamma.
gillar djur, och mkt annat! Glad

och en liten bild på mig.

Afturelding
2012-11-23 08:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jag är inte jätteaktiv, men jag kan skriva ändå :)

Jag heter Rebecca, bor i Gävle med min sambo och våra katter (i alla fall snart, vi hämtar upp vår nya lilltjej i eftermiddag). Skulle nog säga att jag är Bisexuell, men är även öppen för tanken på pansexualitet. Lever dock med en man sen 4½ år tillbaka.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[MikeW]
2012-11-23 18:10
#3

#2 Wow! älskar ditt hår! så coolt :D

du har väldigt stora fina ögon också :P

[abc2]
2012-11-23 21:38
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Jag heter Balázs, brukar kallas för Valle ibland, och jag är från Ungern.

Är född tidig 98, alltså snart 15. Jag bor i Borås, och jag tror att jag är gay, fast jag är inte 100% säker.

Mina fritidsintressen är simning, piano och gitarr. Jag är singel och har inte haft pojkvän… Rynkar på näsan

Jag är väldigt social av mig och gillar att prata och vara med vänner. Glad

Har inga husdjur, då jag inte har tillräckligt med tid tyvärr. Rynkar på näsan

CupcakeGod
2012-11-24 17:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Jag hater Domenic och fyller 16 om exakt en månad. Bor med två dvärghamstrar och två leopardgeckos. Just nu pluggar jag djurvård i Malmö.

Mina fritidsintressen är musik, djur, inredningsdesign, killar och anime.

Jag älskar att klä ut mig till tjejer, så man kan nog säga att jag är en drag queen.

Jag är 30% bi och 70% homo :)

Wony
2012-11-24 19:48
#6

Johanna heter jag, bor i Jämtland med sambo, katt och gerbiler. Och förhoppningsvis snart även tammöss!

Är 91'a, och identifierar mig som Genderfluid. Har vetat om det sedan kanske fem-sex år tillbaka, men först på senare tid har jag liksom accepterat det! Har börjat komma ut så smått till de jag känner, men det är en ganska krånglig process tycker jag! Obestämd

Annars tycker jag om att fotografera, pyssla och dona med mina djur och att chatta och umgås. Däremot vill jag inte lägga upp någon bild på mig själv just nu… Kanske senare! Tungan ute

Annons:
Bumsibum
2012-11-26 12:28
#7

hej! Glad va trebligt att ni ville dela mer er lite!
flrer?

Bumsibum
2012-11-26 12:31
#8

hej! :) vad skoj att ni skriver lite om er! :)

6#, jag har möss :) (3 st men tyvärr snart bara 2 :( för ska iväg o avliva min lilla Tiara idag 18.45)

Wony
2012-11-26 12:37
#9

#8 Usch då… Jobbigt med avlivning! Men ibland så måste man ju…

Jag håller på att övertalat sambon om att tammöss är superbra djur, men han är smått tveksam, även fast det är jag som ska sköta om dem! Tungan ute

[Sandi92]
2012-11-26 16:28
#10

Jag är inte "ute" med min sexualitet och vill därför inte posta varken bild eller info om mig. Är även en väldigt privat person när det gäller annat också. Kul att se er andra dock. :) Önskar jag kommer våga vara mer öppen med mig själv nån gång i framtiden.

Jesperlinden97
2012-12-05 21:32
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Tjatja! Jesper heter jag, är 15 sedan 8 dagar tillbaka.
Är Bisexuell, eller tja.. jag är inte säker, men jag gillar killar! That's a fact! Är inte öppen med min läggning, bara några få som vet. 
Intressen är musik, sjunga är det bästa!! Aldrig varit tillsammans med en kille, bara tjejer. Är en kul person, pratglad och galen. Haha!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva? Hoppas ni får den bästa julen, och överlever jordens undergång! Sist men inte minst, lussekatter är så sjukt gott!!  

Just det, detta är jag! Bilden används till ganska mycket, men också den bästa och nyaste jag har! Skrattande

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

regskylt
2012-12-06 13:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Lowe heter jag, 24 år. Jag bor strax utanför Norrköping. Jag är Pansexuell, fysiskt sätt en kvinna men i huvudet skulle jag nog mer säga att jag är androgyn. Lever mitt liv med en 4,5 årig människounge, 15 råttor och min Katt (min make och bättre hälft). Lever även som Polyamorös.

chiccco
2012-12-13 03:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Alle kan ni kalla mig (ingen kan ändå uttala mitt namn >.<'). Jag är 18 år och bor i Stockholm med min mamma, min katt och min kanin.
Jag är Bisexuell och är tillsammans med en underbar tjej för tillfället (min första flickvän). Jag kom även nyligen ut med min läggning.

Fota är ett stort intresse. Sedan brukar jag umgås med mina vänner och sånt som alla gör ^.^'

Skulle gärna snacka och lära känna lite folk här ifrån, killar eller tjejer spelar ingen roll, eftersom jag inte har så många gaykompisar.. :)

och en bild :)

Annons:
Bumsibum
2012-12-13 19:22
#14

Grattis till din första flickvän Alle! Glad, hoppas du trivs Glad

chiccco
2012-12-13 21:01
#15

tack så jätte mycket! :) det är underbart! haha :)

Skogsmongot
2012-12-22 22:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

Hejsan! Tungan ute Jag är då Jessica, 17år, lycklig ägare av två råtthanar & två majsormar och som bor i norra Dalarna men pluggar Djurvård utanför Karlstad.

För cirkus ett år sen insåg jag att jag var Bisexuell och har hittils bara berättat det för en barndomskompis än så länge, men jag tror att resten av mina nära kompisar vet eller misstänker det. Har inte haft något riktigt förhållande med någon och har väldigt svårt för att gilla någon som mer än en vän… men jag är ändå helt hundra på att jag är intresserad/attraherad av båda Glad

Skogsmongot
2012-12-23 01:16
#17

södra Dalarna menade jag såklart! x]

Cafesinner
2013-01-06 01:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

Sanna heter jag, 19 år och pluggar djursjukvård.
Djurtok med hamster, marsvin och katt. Allmänt nördig på sci-fi, fantasy, böcker, serier, tv-spel… etc.
Var tills igår ihop med tjejen jag är övertygad är den enda jag vill spendera livet med. Så det är ju lite omtumlande… hah.
Så ja, jag antar att jag är singel nu, och vet plötsligt inte vem jag är. Brukar bli så.
I framtiden tänker jag i alla fall hamna nära London, för det bara måste hänta.
Kom ut som Bisexuell när jag var 13 men insåg när jag kysste en tjej för första gången att nope i'm such a dyke… Kom ut som lesbisk när jag var runt 18 år. Enda undantaget so far är Michael Fassbender, och det är nog bara i mitt huvud xD

AmPremier
2013-01-08 04:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#19

#18 Jag känner din kärlek för Michael Fassbender

Själv heter jag John Mulder, 19 år och pluggar till historiker i Uppsala. 
Jobbar för att få hormoner så att jag kan bli bekväm som tjej.

Är trans men har inte vågat ändrå något förrän jag kan få någon fysisk förändring (därav hormoner :D). Har sagt detta till mina två bästa vänner bara. Jag blev så enormt glad och nervös när jag satt och läste om trans och tänkte "Men herregud det är ju jag!" och fattade vad min undermedvetna hade sagt hela livet.

Är Bi-sexuell, men lutar snäppet mer åt tjejer, typ 55-45 ratio. Det kom jag aldrig ut med men det verkar folk alltid ha vetat så jag har aldrig haft ett problem med det. :)

Gillar annars att vandra, jogga och skriva. Men min lathet brukar ta över och dataspel blir nog min mest tidskrävande hobby, när jag inte får totalpanik över något, vilket händer rätt ofta. ^^

Och nu ska jag få totalpanik över min tenta som jag inte pluggat för alls eftersom jag väntar svar om jag kan få en könsutredning :D

Cafesinner
2013-01-08 09:46
#20

19 - grattis till att ha hittat dig själv:)<3
Hoppas du får hormoner. Du har tjejpotential! *avis på ditt hår*

Annons:
[haku]
2013-01-08 14:25
#21

#20

+1 :)

Bumsibum
2013-01-09 13:33
#22

skoj när folk hittar sig själv, de kan va svårt, för vissa är de bara givet.. men jag hade med lite svårt för de.. Glad

kul med så många som skriver! Skrattande

PiganX
2013-01-13 21:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#23

Mitt namn är Felicia, är Bisexuell och har flickvän. Är uppvuxen i Kiruna men bor numera i Stockholm och planerar att stanna här. Brinner för djur, och har själv två hundar som är mitt allt. Älskar även att fota, baka och rida. Har asperger, men är en väldigt social människa som älskar att umgås och kommunicera med andra människor. Är för övrigt en person som har väldigt många åsikter och gärna vill säga vad jag tycker och tänker i de flesta lägen.

Såå.. Hej på er! Glad

[Betleguise]
2013-01-17 19:42
#24

Det är inte alltid helt lätt att identifiera sig som något. Min personliga inställning har alltid varit att jag blir kär i en person och inte ett kön. Det torde dock tyda på en Bisexuell läggning. Idag, som äldre borde man ju känna sig själv lite bättre och trots att jag fortfarande vidhåller ovanstående tes känner jag en betydligt större dragning till kvinnor än män.

För närvarande är jag dock olyckligt kär i en tjejkompis och vet inte riktigt hur jag ska hantera det. Jag trodde väl att det hade lagt sig i höstas efter ett års ilsket bearbetande men nu så blommade det upp igen och jag är fast. Suck!

I övrigt: Skåning och stolt sådan, total sci-finörd med djupgående datorintresse. Och, så jobbar jag med ungdomar sådär i 16-19 års åldern.

[helenal]
2013-03-06 17:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#25

Helena 25 år. Bor i Göteborg med sambo och hund. Varit bi sen jag var 19.

Salish
2013-03-06 21:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#26

Jag heter Lovisa, är Bisexuell och är 19 år, bor i Göteborg. Studerar konst på gymnasiet och planerar att fortsätta med det efter studenten. Sjunger också i kör och spelar gitarr. Rider gör jag också. Hmm vad ska jag skriva mer, finns ju massor att berätta om mig själv. Tycker att det alltid känns lite skumt att skriva en personlig presentation av mig själv. Kan ju inte skriva allt men då blir det mest att jag inte skriver någonting. Jag är väldigt fascinerad av rymden, och sånt där. Och jag tycker väldigt mycket om Doctor Who och te i alla dess former.

Har väl alltid varit Bisexuell men funderat olika mycket i olika perioder. För några månader sedan kom jag ut för mig själv, känns otroligt skönt att inte behöva trycka ner en del av sig själv. Är också typ Genderfluid, så jag har väl lite blandade könsidentiteter i olika perioder, nu är jag väl mer åt det manliga hållet. Hade ingen bra aktuell bild på mig så här är en lite äldre som togs i höstas!

[rocklover]
2013-03-06 22:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#27

hej! jag heter Sophie…jag är 12 (13) och Bisexuell (har vetat det sedan jag vart runt 10 :) ) på fritiden spelar jag trummor och sportar :) jag gillar 75%tjejer och 25%killar :) (en del killar kan vara snygga ;) t.ex de med långt hår…Varg Vikernes *dreglar* 😍) :) jag älskar Metal (mest Black metal men gillar annat också :3 ) och Punk! jag gillar inte homofober och djurplågare. :) ja…det var nog allt jag hade att berätta om mig själv…

Annons:
Bumsibum
2013-03-11 16:37
#28

#27…. du kommer en vacker dag förstå att du är flata 😉, jag var 15 när jag kom på att jag var "bi"  och tänkte me typ 70/30 sen blev de 90/10 osv… när jag var 19 insåg jag att de bara är tjejer som gäller.,.. är snart 25 (imorgon)  så.. 🙂…en del tror dom är bi i början hehe. Iaf av mina vänner och bekanta + mig själv.

[rocklover]
2013-03-11 17:08
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#29

#28..mjo….jag kanske är det ;) fast killar är ok :) hade nog vart flata om det inte är så att jag fastnar lätt för långhåriga killar ^.^ (ok…det finns annat jag fastnar för, t.ex skägg…)

Bumsibum
2013-03-11 18:20
#30

jag är flata… men kan tycka killar ser bra ut men vill inget med dom.. som tex sex… med tanke på din åler kanske du inte kommit så långt än.. (men man vet aldrig med dagens folk🙂)

[rocklover]
2013-03-11 18:31
#31

mjo…jag kanske är flata :) får nog tänka lite (sedan är jag ju väldigt ung och ja…jag kanske ändrar mig när jag bli äldre) får väl testa att vara tillsammans med en tjej (kanske inte riktigt nu 😉väntar lite med kärleken 🙂)

Bumsibum
2013-03-11 18:33
#32

exakt du är ju som sagt bara snart 13.. så du kanske hinner komma fram till hur många saker som helst innan du vet helt hehe.

Cafesinner
2013-03-11 19:44
#33

Det är mycket möjligt att hon är bi, men lika möjligt att hon senare definierar sig som något annat.
Jag trodde också jag var bi, och kom ut som det när jag var tretton. Först när jag kysste en tjej för första gången, när jag var 18, fattade jag att WHOA jag är SÅ GAY.
Förstod då att den "attraktion" jag kunde känna till killar inte alls innebar att jag var Bisexuell. Att straighta tjejer kan tycka andra tjejer är snygga, precis som jag kan finna män attraktiva, utan att vilja ligga med dem haha.

Bumsibum
2013-03-11 20:03
#34

exakt, sen hör man ju en del hetro tjejer tycka tjejer är fina utan att vilja något samma me hetro killar kan tycka så om killar inte lika vanligt dock, men de händer😛

Annons:
Cafesinner
2013-03-11 20:12
#35

Haha! Min väldigt hetero pappa hade en liten "mancrush" på en servitör på ett fik där vi var rätt ofta för några somrar sedan xD Han satt och snackade om hur snygg han var och blev till och med fnissig. Detta är alltså världens heterogubbe typ. Gulligt xD

Bumsibum
2013-03-11 20:23
#36

haha.. naaw! jag tycker nästan de är manligt när en hetro kille kan erkänna att en annan kille ser bra ut! 😃

[haku]
2013-03-11 21:36
#37

fast, jag tycker inte det spelar någon roll hur gammal man är. Själv visste jag sedan jag var 8 vad som gällde men kunde inte smälta in det förrän 20 år senare… och under tiden har jag kallat mig lite allt möjligt. Men jag menar, jag gick snarare tillbaka till det jag kände tidigt i livet…  Min könsidentitet visste jag när jag var 13 men hade inga ord att förklara vad jag kände. Visst allt sånt kan förändras senare i livet men det gör inte det man kännt tidigare mindre giltigt. Om ni förstår vad jag försöker säga?

Upp till toppen
Annons: