Annons:
Etikettdiskriminering
Läst 1119 ggr
Cafesinner
2013-01-27 21:43

Trångsynt idiot.

Jag vet inte om ni kan se sidan ifall ni inte är medlemmar på bilddagboken, men jag tror det skall gå.
Är alltså en snubbe som är så j*vla envis och bara trackar ner på hela PRIDE-festivalen för den är ett "perverst spektakel" och att vi bara gör det värre för oss själva och blablabla.
Han tycker till exempel att vi ska banna de som bär läder från festivalen för att de bryter mot lagen med uppseendeväckande beteende._.
Skulle vanligtvis ignorerat personen men ja, läs så får ni bedöma själva om ni vill hjälpa till med ett par vettiga argument eller inte..

http://dayviews.com/HBTQ/508276553/

Annons:
[haku]
2013-01-28 19:17
#1

det gick att se sidan men om jag ska vara ärlig så orkade jag inte igenom hela discussionen…

vet inte heller vad en ska göra med trångsynta människor… Jag upplever att jag har mött trångsynthet både inom hetero och homovärlden (om man nu kan säga att det är skillda världar… det bara känns så ibland)

Jag har mött mycket förståelse också… Det är lättare att förstå det man själv har upplevt… Annars är det svårt att förstå… men respektera tycker jag man ska göra oavsett, i alla fall försöka!

Det finns många olika personer inom HBTQ gruppen precis som i alla grupper. De som syns är de som skricker högst, tyvärr. Och de som inte vet bättre dömer hela gruppen utifrån det som sticker ut.

Bunn
2013-03-28 11:53
#2

* inte bara HBTQ människor som bär läder, även MCknuttar och vanliga "Svenssons" gör det. *Om dansa och vara glad i Prideparaden är äckligt/fel/perverst……. så är det väl minst sagt lika illa att dansa runt midsommarstång/julgran?!

[Morfalum]1
2013-03-28 12:39
#3

#0 Jag tycker att det är komiskt att han från första början framkommer som ganska hatisk, osaklig och oempatisk, men ändå upprepar gång på gång, trots konstanta återfall i ett jätteagressivt och språk, att det är han som är den sakliga och förnuftiga hahaha

Cafesinner
2013-03-28 23:23
#4

haha eller hur!!!^

Upp till toppen
Annons: