Annons:
Etikettallmänt
Läst 778 ggr
Cafesinner
2/2/13, 11:35 AM

Småstadsflata, suck.

ÅÅåh så tröttsamt det är.

Det finns i princip inga homos där jag bor. Går jag ut på krogen stöter män på mig, och det finns inga gayhäng över huvud taget. Enda chansen att träffa "någon" är via internet, och de personerna tenderar att bo relativt lång bort, eventuellt aslångt bort. Är så jävla trött på distansförhållanden. Mitt finaste och starkaste förhållande som jag trodde skulle hålla hela livet (och det är olikt mig) gick just i kras.. främst på grund av distansen.

Jag har aldrig kännt mig så här sjukt ensam… Att vara flata i en småstad är fan inte lätt… Gråter mig till sömns allt för ofta för det känns som jag inte har någon, eller möjlighet att träffa någon. En vän, vad som helst, som har samma läggning och man kan snacka med/som förstår. Någon som kan hålla om mig.

Kanske låter jättegnällig nu men det är faktiskt fruktansvärt jobbigt.
Ville bara skriva av mig lite för jag mår verkligen inte bra av det här. Det är jag och min hamster liksom. Woop friggin hoop.
Blä.

Annons:
[haku]
2/2/13, 3:41 PM
#1

Åh :( låter verkligen jobbigt detta!

Klart du ska skriva av dig här. Jag kan bara inte tänka på något klokt att skriva just nu… Har samma problem, vet inte riktigt hur liten din stad är men jag har svårt att träffa folk i övrigt för jag är så jäkla blyg och det gör det inte lättare direkt…

Jag gillar tjejer jättemycket (i alla fall en viss "sort") men blir så otroligt nervös bland dem, kan knappt prata med dem jag gillar… Har svårt med "tjejgäng" i övrigt, fattar inte vad de pratar om och hamnar utanför…

Ja, min poäng var, det är inte lätt det där med att träffa folk, i alla fall inte för ett seriöst förhållande… Om det nu är till en liten tröst att inte vara ensam om problem…

Stor styrkekram till dig!

Cafesinner
2/2/13, 4:49 PM
Upp till toppen
Annons: