Annons:
Etikettfunderingar-hbtq-status
Läst 1165 ggr
Muusse
2/3/13, 10:43 PM

Min story

Förvirriningen brukade kidnappa min sömn, tankarna övertog mina drömmar och helt utan vetenskap kastades jag ut i världen. Jag visste varken vem jag var eller vad jag ville. Fortfarande har jag svårt att veta det. Men jag vet mer, mer om mig själv. Jag har gjort mina misstag. Misstag som jag ångrar som fan och misstag som jag inser idag endast var bra. Av mina misstag lärde jag att hitta mig själv. Mitt egna inner som jag fortfarande kan ha svårt att acceptera och stå för. Länge har jag gått igenom en process som fått mig att brytas itu och fått mig att tro att det är något fel på mig. Tårarna tog över natten och jag frågade mig själv vad som var fel på mig, om och om igen. Jag bad till Gud att få vara normal. Jag bestämde mig för att försöka ändra på den jag verkligen var, kasta iväg mina innersta känslor och neka vad mitt hjärta egentligen ville. Och gudarna ska veta att jag försökte! Försökte som fan. Men jag kunde inte och kan fortfarande inte ändra på den jag är och dom känslorna som jag får. Tjejer, aldrig någonsin trodde jag när jag började 7:an att jag skulle falla för en tjej nått år senare, men det gjorde jag. Föll utan säkerhetslinor och gjorde några ordentliga jävla magplask! Men det var dom magplasken som fick mig att inse att de här är den jag faktiskt är och jag kan inte ändra på det. Hur gärna jag än vill och hur mycket jag än försöker, det går inte att neka längre… Jag gillar tjejer, jag skäms nästan över att säga det men det är som det är. Just nu vet jag inte om jag är bi eller homo. Och vafan spelar det för roll? Om jag blir kär i en människa så är det inte pgr vilket kön den har utan vad mitt hjärta säger och vägrar neka mitt hjärta igen bara för att andra kan tycka att det är konstigt osv.

Annons:
[haku]
2/4/13, 2:47 PM
#1

<3 åh… jag känner igen mig så mycket…

kram på dig. Du har rätt att vara den du är!

Muusse
2/4/13, 5:09 PM
#2

#1 skönt att höra att jag inte är ensam om detta! Börjar äntligen acceptera mig själv, kram!

Upp till toppen
Annons: