Annons:
Etikettpresentationer
Läst 1035 ggr
monstermash
2013-05-27 16:18

Ny sajtvärd här inne

Nu tar jag över som Sajtvärd här inne eftersom Henrika85 inte längre är aktiv. 🙂 

Fler artiklar kommer att komma

Den största skillnaden är att det kommer bli mycket fler artiklar regelbundet på sajten, bland annat kommer jag att ta upp artiklar om olika HBT-föreningar, och skriva om de olika pridefestivalerna runt om i landet.

Vem är jag då?
Jag heter Louise, är 18 år gammal och är Bisexuell. HBT är ett ämne som ligger mig varmt om hjärtat. Alla människor har rätt att vara den de är, oavsett hur de vill definera sig själva, men så länge vi accepterar att det inte är så, kommer villkoren för HBT-människor att förbli desamma. Jag studerar djurvård med inriktningen djursjukvård på naturbruksgymnasium, älskar hundar och djur överhuvudtaget och försöker lära mig guldhamstergenetik. Fotograferar mycket också. 🙂

Ni som är med iFokusvana har säkerligen sett mig på något forum förut, då jag smyger omkring lite överallt. Är sedan innan Sajtvärd på TV och Medarbetare inne på Omplacering, Bloggande, Amerikanska bilar och Anhöriga.

Artikelförfattare och Medarbetare sökes
Jag vill ha ett flertal Medarbetare som kan hjälpa mig att driva sajten framåt, även artikelförfattare sökes. Ni har relativt fria händer om vad ni vill skriva om.

Till sist

Har ni frågor om sajten eller förslag på artiklar är ni varmt välkommna att mejla mig! Vill ni prata ut med någon som inte känner er, om hur det är att leva som HBT eller annat som tynger er, är ni också varmt välkommna att mejla mig så ska jag göra allt jag kan för att hjälpa er.

Annons:
Upp till toppen
Annons: