Annons:
Etikettallmänt
Läst 2156 ggr
tasartir
2013-06-24 00:07

tjejer - vad badar ni i?

Hejsan!

Ni tjejer som klär sig/beter sig mer som killar, hur gör ni nu på sommaren när ni badar? Alltså vad har ni på er när ni badar? Om ni inte vill visa att ni har bröst, kör ni på t-shirt då eller? Och hur gör ni i simhallar, där man inte får ha t-shirt på sig?

Ursäkta om jag uttrycker mig klantigt…

Tack!

Annons:
Jenny49
2013-06-24 16:44
#1

Hej!

Det har jag undrat länge sen jag skälv kom på att jag är Transsexuell. Vad ska man byta om om ens kropp är en mans, medan mitt jag är en kvinna. Jonas Sjöstedt menar att man skulle ha könsneutrala toaletter, det borde ju vara så på offentliga omklädnings rum också. 

Puss och kram

Jenny

Jenny Gärdsell 

Skanetos_49@hotmail.se gardsell.se@gmail.com www.gardsell.se Södergatan 12a 275 75 Lövestad Skåne Sverige 076-779 57 43









CupcakeGod
2013-06-25 05:55
#2

#1 Då behöver du iaf inte oro dig att BH ska åka av när du badar ;)

monstermash
2013-06-25 12:52
#3

Jag klär mig som en kille och beter mig som en också. Men jag har inga problem med min kropp överhuvudtaget, så jag simmar i vanlig bikini.

Kan du inte ha bikini i simhallen får du undvika dem helt enkeklt. Äckligt med t-shirts i badet med tanke på bakterierisken, och du kan ju inte vara naken heller.

Wony
2013-06-26 19:35
#4

Jag brukar bada i baddräkt. Däremot lär jag skaffa badbyxor en vacker dag, och köra med binder och T-shirt, när jag glassar på stranden. 

Men jag upplever sällan att det är ett problem. Men det kanske beror på att jag är Genderfluid, kanske är det lite lättare då. Jag vet ärligt talat inte.

Cafesinner
2013-06-26 21:12
#5

Bikini med badbyxor över.

Salish
2013-06-29 13:57
#6

Bikini med badshorts över. Är också Genderfluid så det är inte så noga.

Annons:
Raventear
2013-08-13 21:01
#7

Badshorts och badlinne/baddräkt, de sorter som trycker in brösten och håller dem "på plats".

Jag har aldrig varit ett fan av bikinis, jag känner mig så fruktansvärt naken i dem.

Bine93
2013-08-14 22:45
#8

Badar i badbyxor och bikinitopp

regskylt
2013-08-14 23:33
#9

Jag undviker att bada pga att jag får mindre trevliga infektioner i underlivet av all form av bad tyvärr, så jag har inte det problemet.

När jag var barn så började jag ha bikinoöverdel (typ sport-bh-bikini) med badshorts när jag var ca 9 år. Har vägrat att bada i bara bikinitrosor. Undantag när jag undervisade i simning och hade baddräkt utan shorts, kände mig sjukt obekväm men det var arbetsklädsel..

Men ifall jag skulle bada nu så skulle jag ha shorts (bikinitrosor under) och sedan binder och någon t-shirt.

Upp till toppen
Annons: