Idag var jag på "dejt".
Egentligen räknas det väl inte ens som dejt. Vi har smsat ett tag men aldrig träffats, så skulle vi göra det för första gången och jag var så himla nervös!
Men allt gick bra. Hon var väldigt fin. Som person. Och utseende, men det hade inte spelat någon roll för jag gillade henne redan. Vi skrattade mycket och allt bara bubblade! Hon hade fina händer.
Men.
Det där men:et.
Nät jag åkte hem ville jag bara gråta. TROTS att det gick bra.
För jag känner mig verkligen inte tillräcklig. Och jag kan inte skaka av mig känslan av att hon blev besviken på mig, men bara ville vara trevlig, liksom.
En del av mig ångrar att vi träffades. Min plan var att vänta tills skolan börjar igen. Jag behövde tid. Men jag valde att stressa det och det var nog dumt.
Men allt var ju bra! Hon var bra! Och vi pratade och skrattade och allt! Men ändå är jag så ledsen nu. Känner mig dum och ful och tjock och fel.
Jag vill gärna träffa henne igen. Men jag vet inte om jag kommer våga. Jag tror ändå inte hon vill.
Varför är det såhär? Varför är man alltid så fixerad vid hur folk upplever en? Speciellt utseendet?
Jag försöker vara vanlig i sms med henne nu, men det är svårt för jag bara KÄNNER att hon blev besviken...