18. Off Topic

Är så roligt att äga ut homofober!

2013-08-21 19:34 #0 av: [MikeW]

Haha, det är såååå roligt att snacka med en homofob i 5 minuter och bara äga sönder dom xD

Snackade med en på youtube nyss och han svarar inte till mig längre xD

Har snackat med två homofober och såklart så van jag konversationerna, dom gav upp =D

I WON
2-0 TILL MIG =D

Dom slutade inte vara homofober tyvär.. Men idioter förblir idioter tyvär.

www.kairuo.deviantart.com Spöke  Sajtvärd för Teckning Ifokus
           Check out my art ^ :D              Medarbetare för Digital Konst

Anmäl
2013-08-22 13:17 #1 av: monstermash

Vad vinner du på det egentligen? Varför inte bara hålla en mogen nivå och respektera andra, och strunta i dem som inte respekterar dig för din läggning?

Vill du se valpbilder så titta gärna på min instagram.

Anmäl
2013-08-22 15:03 #2 av: [MikeW]

Jag rättar bara och lägger lite fakta i deras hjärnor.

+Ifall någon kommer till mig och säger att jag är sjuk och hemsk ska inte jag få stå upp för mig då?

Ska jag vara den mogna och gå iväg?
När det gäller min sexualitet så bryr jag mig inte alls om jag är mogen eller inte, jag får stå upp för mig själv och sätta dom som är taskiga mot mig på plats.

Anmäl
2013-08-22 15:04 #3 av: [MikeW]

Att strunta i problemet kommer inte lösa det.

Det är bara när man möter problemet head first och slåss för det som är rätt som gör att problemet löser sig.

Anmäl
2013-08-22 15:10 #4 av: monstermash

Att försöka tvinga andra att ha samma åsikt som dig kommer inte heller lösa någoning. Det bottnar ofta i osäkerhet och okunskap.

"+Ifall någon kommer till mig och säger att jag är sjuk och hemsk ska inte jag få stå upp för mig då? Ska jag vara den mogna och gå iväg?
När det gäller min sexualitet så bryr jag mig inte alls om jag är mogen eller inte, jag får stå upp för mig själv och sätta dom som är taskiga mot mig på plats."

Vi diskuterar inte IRL-händelser nu, utan det som hände på youtube.

Vill du se valpbilder så titta gärna på min instagram.

Anmäl
2013-08-22 15:25 #5 av: [MikeW]

#4 "Vi diskuterar inte IRL-händelser nu, utan det som hände på youtube."

Han kom på mig och trakaserade mig i youtube kommentarerna.
Sist jag kollade så tillhörde internet verkligheten.

Det här en IRL händelse. Han var taskig och kränkande mot mig, det spelar ingen roll om det var igenom internet, han gjorde det ändå. Bara för att det är internet så betyder det inte att det är okej och att jag inte ska göra något åt det.

Anmäl
2013-08-22 15:39 #6 av: Wony

#5 Den gängse definitionen av IRL är "Online, the acronym "IRL" stands for "in real life", with the meaning "not on the Internet" "

Så jo, det som sker på youtube är inte IRL. 

Bara för att förtydliga.

Anmäl
2013-08-22 15:50 #7 av: [MikeW]

#6 Ja det vet jag väl med men hans ord är inte påhittade och det han sa är inte fejk! Det spelar ingen roll om han säger det IRL eller på internet, internet är verkligt eller hur? Det finns.

Bara för att man säger någon på internet så betyder det verkligen inte att det inte spelar någon roll för det gör det!!

Det spelar ingen roll om han sa det över internet eller IRL! HAN SA DET OCH DET ÄR DET SOM SPELAR ROLL.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.