Annons:
Etiketterorganisationerevenemang
Läst 1481 ggr
Pelle Långlös
2013-09-13 15:50

Första mötet och sociala sammanhanget

Jag har slängt vinterkläderna och hoppas i vattnet. Är det inte så säger? Iaf så kommer min första träff med dom på Regnbågsfyren här på Åland. Det är årsmöte och efter det blir det kräftskiva. Jag har aldrig uppgåtts med andra HBT-personer så det kommer att bli spännande. Själv är jag Transsexuell och gay.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Anonym
Anonym
2013-09-13 16:17
#1

Åh, låter otroligt trevligt 🙂 Du får tala om hur det gick senare!

Pelle Långlös
2013-09-13 16:20
#2

Ja det skall jag göra. Kanske jag får någon kompis på köpet. 😃

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Pelle Långlös
2013-09-14 14:49
#3

Lite smått nervös. OM 10 minuter far jag till stan. Hoppas det blir lyckat.  😃

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Pelle Långlös
2013-09-14 22:00
#4

Hej Nu är jag hemma. Mötet drog ut på tiden. Vi höll på i nästan 2 timmar. Men sen var det att fixa fram sakerna på långbordet, alltså duka och sånt. Sen åt vi åländska kräftor. Godast helt klart. En del snaps och öl och vin. Fester via föreningar och sånt hade jag trott det var alkoholfritt men inte denna. Så egentligen skulle man ha med egen dricka med festarrangörerna hade bara att bjuda på. Ja då vet jag vet till nästa gång.

Kan berätta en hemlighet: vi skall försöka att ordna en Åland Pride 2014. Så spännande. Tänk att lilla Åland skall ha en egen.

Jag fick även hjälp att få komma ut till mina barn så skall jag få träffa andra som har barn osv. Vill så gärna berätta men min ex-man säger nej.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

monstermash
2013-09-14 22:11
#5

Varför bryr du dig om vad din exmake säger? Han bestämmer inte när du får komma ur garderoben.

Pelle Långlös
2013-09-14 22:46
#6

Jag vet men jag har svårt med det där. Han har ändå vårdnanen om flickorna.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Upp till toppen
Annons: