Annons:
Etikettallmänt
Läst 1178 ggr
monstermash
9/23/13, 3:37 PM

Hur ser ditt förhållande ut?

Berätta gärna om ditt förhållande!

Hur träffades ni, hur länge ni varit tillsammans. Planerar ni inför eran framtid, t.ex? :)

Annons:
nlinds
9/24/13, 8:03 AM
#1

Vi spanade visst på varandra i smyg under ett år innan vi fick tummen ur och faktiskt gjorde något åt det.. Det började med att jag hade blivit dumpad av min tjej, och jag var så jäkla upprörd så jag frågade han "är det någon fest i göteborg snart eller? " och han svarade "JA ! hemma hos mig på fredag" … Det var ingen fest egentligen, han SKAPADE festen för mig, för att jag skulle åka 12 mil bara för att umgås med han + vänner. Det var nog den bästa festen i mitt liv. Efter den kvällen så började vi prata mer och mer och vi "föll" för varandra. Eller ja, inte föll egentligen.. Men vi tyckte om varandra så vi tänkte "varför då inte bara bli ihop?". I början var det väldigt rörigt.. störande rörigt nästan.. Men nu när vi varit ihop i 2 år så är det bättre än någonsin. Så fort han blir fastanställd så ska vi börja leta hus, så våra 3 hundar kan springa fritt och ha det bättre än någonsin (ja..jag tänker endast på hundarna när jag säger att jag vill ha hus).. Sen vill han ha en stor trädgård som han kan pula och fixa i. Så det kommer nog gå bra tror jag 😊

"After every storm, comes a rainbow" Regnbåge

Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi

fridaanna87
9/24/13, 2:16 PM
#2

Vi träffades i Januari, under nollningen på skolan vi går på. Han var min "fadder" och hade flickvän. Jag fick känslor för en annan av mina faddrar som också hade flickvän, vi träffades ett tag och han hade känslor för mig med. Till slut berättade han vad som hänt för sin flickvän men bestämde sig ändå för att stanna hos henne. Under denna tiden tog min nuvarande pojkväns förhållande slut, och vi började träffas mer och mer, vi föll för varandra och nu har vi varit tillsammans i 4 månader. Vi har gått igenom mycket redan, trots att det bara gått så lite tid. Mycket har hänt i hans liv och mycket har hänt i mitt, och det har fört oss närmre varandra. Vi pratar redan om framtiden, men vi kommer inte göra något än, vi väntar tills vi är redo att flytta ihop.

redheadgeorgeous
9/24/13, 6:40 PM
#3

Vi träffades för tre år sedan genom ett ex till mig som han blivit vän med genom en av grannarna. Vi pratade flera veckor innan jag till slut hälsade på, skulle vara en natt men det blev tre veckor.

Flyttade till honom rätt snabbt, vi fick en dotter sommaren 2012 och gifte oss den 3 Augusti i år på vår tre års dag.

Inför framtiden hoppas vi på fler barn, ett hus och eventuellt en hund.

Hannah

http://bokstavsmama.blogspot.com/

Afturelding
9/25/13, 4:30 PM
#4

Vi träffades på MSN i en gruppkonversation mitt i natten i februari/mars 2008. Vi höll kontakten och den 26e juni träffades vi på riktigt och blev tillsammans. Det är alltså 63 månader sen imorgon 😉

Vi förlovade oss den 31/12 2010, flyttade ihop förra året och gifte oss nu i juni, tre dagar efter vår femårsdag.

Vi planerar för barn och hus om 3-5 år. Men just nu är vi väldigt nöjda med lägenhet och katter. Nästa år kanske det blir en till katt dock.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

ChristineL
9/30/13, 8:55 AM
#5

Jag lever i ett heterosexuellt förhållande. Vi träffades på krogen för fem år sedan, jag var absolut inte ute efter någon då utan var nöjd som singel. Jag hade håret slarvigt uppsatt, bara mascara, random tröja och jeans. Med andra ord hade jag inga förväntningar på att bli uppraggad heller :P men så blev det ;) Han var dessutom redigt berusad och ville sen ha mitt nummer, det fick han bara för jag trodde inte han skulle komma ihåg att ringa. Men tji fick jag, två dagar senare ringde han och bjöd ut mig på middag :)

Vi flyttade ihop drygt ett år senare, för två år sedan köpte vi hus, gifte oss i februari i år och fick vårat första barn i maj :)

Framtiden består väl mestadels av att renovera huset och se vår dotter växa upp i en trygg miljö. Hon ska alltid veta att hon är välkommen till oss oavsett vad hon tar för beslut i livet.

Upp till toppen
Annons: