Annons:
Etikettallmänt
Läst 1348 ggr
monstermash
2013-09-23 15:38

Vad söker du hos en man?

Hur är din dröm man? Både utseende- och beteendemässigt. Eller tvärtom, finns det flera, ingen alls? Motivera gärna.

Annons:
[MikeW]
2013-09-23 18:58
#1

Kortare än mig, söt, rolig och trevlig.. Helst kort hår..

Sen när det gäller vuxna så platt mage, (helst inte 6-pack, tycker det inte är så mysigt men jag bryr mig inte så mycket), stora armar, bröst muskler, skägg stubb, kort hår, lite kropps hår, fast inget på rumpan och där nere xP

Anonym
Anonym
2013-09-24 13:40
#2

Någon som är lugn, har god självkontroll men för den skull inte är tråkig 🙂 Någon som kan hjälpa mig hålla mig lugn och glad med andra ord. Gärna lite "kontroll-slapp", tex att han inte måste veta allt jag gör och vem jag träffar. Att han litar på mig med andra ord! Tycker även om när karlar aktivt vill följa med på saker, och att jag inte måste fråga eller tajta om det varje gång.

Till utseendet så gillar jag långa killar med långt, tjockt hår. Breda axlar och gärna lite musklig, men inte gymbiffig.

CupcakeGod
2013-09-25 03:28
#3

Egentligen så är jag inte helt säker på vad jag vill ha. Jag är inte smal, men inte tjock heller (typ något i mitten, frisk som en fisk, men jag gillar inte killar som är kraftigt överviktiga. När det gäller utseendet så ska han vara några år äldre och gärna en scruffy. 

Jag är på G med någon som bor i UK och han är verkligen en prins, och snart flyttar jag dit så vi kommer ha det så bra ihop (tror jag).

Den perfekta killen är stabil, tar inte allt på dödligt allvar, han är charmig men även lite dirty ibland, han gillar att sitta hemma och mysa, han får inte bli förbannad så fort jag gör något idiotiskt, han är lite barnslig men ändå vuxen. 

Ja…

monstermash
2013-09-25 17:51
#4

Många tatueringar, skäggstubb, lång, stora händer, kort hår/rakad, normalt BMI, stabil, barnslig, ansvarsfull, mogen, leva i nuet, spontan… Jag kan vara rätt specifik för jag har redan hittat min dröm kille som uppfyller de mesta av mina krav. ;)

Upp till toppen
Annons: