Annons:
Etikettallmänt
Läst 1686 ggr
[MikeW]
10/15/13, 9:34 PM

Eran första dejt

Hur var eran första dejt? Har lust att veta ^^

För dem som är homo eller bi eller något sånt så skulle jag vilja veta eran första dejt med samma kön :)

Kommer själv snart gå på min första "dejt" nu snart med en kille ^^ har lust att höra historier om eran bara för det x)

Annons:
Kimsi
10/15/13, 9:50 PM
#1

Jag hade träffat henne ett par gånger tidigare. Hon är min kompis storasysters bästa vän och är väldigt säker på att hon är homosexuell. Själv var det första gången som jag blev intresserad av en

person

med samma kön och inte bara en fantasi eller vad man ska kalla det.

Jag skrev till henne på facebook och frågade om hon ville ta en fika eller äta sushi och hon svarade "absolut, det vill jag!"

Vi träffades utanför ett café. Jag var oerhört nervös och det var hon med, det kunde jag se på henne. Det var min första "riktiga" dejt. Vi satt och snackade i ca fyra timmar innan hon skjutsade mig hem. Jag var den lyckligaste personen i världen då.

Dock blev det inget mellan oss, men nu är hon en av mina absolut närmsta vänner och stöttar mig mycket i mitt sökande efter min identitet.

Tjeja
10/16/13, 2:17 PM
#2

Jag minns nog inte ens min första dejt… det var så länge sedan…

Min första gayrelation liksom bara blev av sig själv med min bästa kompis då, det liksom växte fram.. Har nog bara haft riktiga dejter med motsatta könet, killar altså.

Tjejer har för mig bara blivit ändå på något vis..

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Wony
10/16/13, 7:01 PM
#3

Min första (och enda) dejt var med min sambo. Vi hade snackat online ett tag och bestämde oss för att det vore kul att ses. Så han åkte buss dit där jag bodde då, så gick vi och spelade laserhall, körde gokart och annat kul.

Sedan så promenerade vi in till stan, åt sushi och fikade sedan på ett café i en park vid sjön. Det var jättemysigt, och inte minst roligt. Kändes jättesynd att han var tvungen att åka hem sedan, men efter det åkte jag och hälsade på, och sedan var det kört. 😉

Mei
10/21/13, 11:57 PM
#4

Det var väl inte direkt en dejt, men vi träffades på någon slags träff. Min kompis från Skåne var här uppe i Stockholm, och det var några som skulle träffa honom. Vi hade pratat på kik ett tag, och hon ville verkligen att jag skulle komma. Så jag gjorde det, jag åkte dit, för att jag var kär, haha..

Vi möttes två dagar. Första dagen var mest stel och pinsam etc. Andra dagen så hade hon och hennes förra flickvän gjort slut, och hon bad mig trösta henne. Jag gjorde det, kramade henne, hela tiden. När vi ställde oss upp och skulle gå, så tog hon min hand.

Sen när alla hade gått hem var vi ensamma kvar, vi gick till kungsträdgården, hand i hand, och bara pratade. Precis innan hon skulle gå till tunnelbanan och jag pendeltåget, så pussade jag henne på kinden. Det var då början på en fin relation, höhö.

Well ja, det var så jag och min första flickvän, det var tillochmed mitt första förhållande, träffades.

Haha somsagt ingen dejt, bara typ, hur vi träffades. Lel.

[MikeW]
10/22/13, 10:13 PM
#5

#4 Naww vad gulligt! ^^ <3

Upp till toppen
Annons: