17. HBT iFokus

Skriv anonymt med egen signatur

2013-10-23 12:35 #0 av: monstermash

Jag ser att några av er medlemmar har hittat att man kan skriva anonymt här på sajten. Vill därför förtydliga att ni är helt anonyma, även för oss bakom sajten som inte kan få fram vilka ni är.

En nackdel är att det kan bli svårt att hålla isär alla som skriver anonymt, därför rekommenderar jag att ni använder en signatur, tillexempel "/Nybliven bisexuell" (om inlägget handlar om det, eller om ni vill använda något annat smeknamn som ni inte blir igenkända med) - på så sätt kan även anonyma kommentarer i tråden förekomma utan att man misstar den andra personen för TS. En diskussion med tre anonyma kan bli väldigt svårt, eftersom man inte vet vem av de tre anonyma som svarar varje gång. Det är ingenting vi kräver bakom sajten, men starkt uppmuntrar till.

Är det någon som vill ändra sina redan skrivna inlägg med en signatur är det bara att hojta till så kan vi bakom sajten ändra det.

Vid missbruk av anonym-funktionen där man istället använder den för att skriva påhopp kommer den att plockas bort, men än så länge sköts det klockrent och vi får hoppas att det fortsätter förbli så.

Vill du se valpbilder så titta gärna på min instagram.

Anmäl
2013-10-23 13:07 #1 av: Anonym

Jättebra Skrattar Då tar jag till mig signaturen "Genderbendern", då det är vad mitt första inlägg här på sidan handlade om.

/Genderbendern

Anmäl
2013-10-23 13:16 #2 av: monstermash

#1 - Är det något inlägg jag ska redigera som du skrivit och lägga till din signatur?

Anmäl
2013-10-23 13:22 #3 av: Anonym

#2 Om du orkar så är det bara jag som skrivit anonymt i http://hbt.ifokus.se/discussions/5230cbf7ce12c4126a000f2e-nybliven-gender-bender?discussions-1

/Genderbendern

Anmäl
2013-10-23 14:11 #4 av: monstermash

#3 - Fixat.

Anmäl
2013-12-12 20:12 #5 av: Tildelou

Hur gör man för att skriva anonymt då? Jag har inte förstått det iaf ;)

Anmäl
2013-12-12 20:39 #6 av: Wony

När du skriver ett inlägg så kryssar du i rutan "posta kommentaren anonymt". Den finns under rutan där du skriver din text. Då kommer du att skriva anonymt. Glad

Det gör man varje gång man vill skriva ett inlägg på det viset. 

Anmäl
2013-12-12 20:42 #7 av: Tildelou

Men det finns ingen sån att kryssa i när jag ska skriva inlägg?

Anmäl
2013-12-12 20:47 #8 av: Wony

Hmm, det var konstigt! Tittar du under själva skrivrutan? Där ska finnas kryssrutor, "infoga video", "visa bild direkt i inlägget" samt "posta kommentaren anonymt".

Anmäl
2013-12-12 20:47 #9 av: Tavern

#7 Man måste ha insider för att få den funktionen.

Anmäl
2013-12-12 20:48 #10 av: Tildelou

Jaha, vad är insider då?

Anmäl
2013-12-12 20:54 #11 av: Tavern

#10 Ungefär som ett extra medlemsskap på Ifokus, som ger en lite extra bonusar. Bland annat anonymitet på de sidorna som tillåter detta. Man kan få det antingen som en gåva från andla medlemmar eller så kan man samla ihop nog med guldmynt för att köpa ett själv.

http://www.ifokus.se/about/gold

Anmäl
2013-12-12 20:55 #12 av: Wony

Eller så är man nog aktiv, då belönas man med Insider. Exakt var gränsen går vet jag inte...

Anmäl
2013-12-12 20:57 #13 av: Tildelou

Okej, det blir bara krångligare och krångligare detta... Ha ha! Men jag läste nyligen en som var anonym, och det var dennes första inlägg här. Hur kunde hen vara anonym då? Ja, mycket att lära. Men det verkar krångligt. Tycker bättre om siter där man väljer om man vill vara anonym eller inte.

Anmäl
2013-12-12 21:02 #14 av: Wony

Det kan ju vara dennes första inlägg just på HBT iFokus, men att denne har Insider sedan tidigare.

Anmäl
2013-12-12 21:05 #15 av: Tildelou

Ok ja såklart. Men om man inte orkar vänta, man har behov av att skriva anonymt direkt. Lite konstigt tycker jag. Men men... Ska leta vidare efter det jag söker tror jag. Tack för era svar :) (fattade inte att jag skrivit i HBT heller... Trodde jag var under support ;)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.