18. Off Topic

Trevlig helg 1-3 november

2013-11-01 00:34 #0 av: monstermash

För nu är det helg igen och nu är det helg igen... Lyssnar på musik Vad har ni för planer?

Dessutom är det ny månad, november. Snart är det jul och julmarknaderna börjar dra igång denna månaden, har ni planerat att besöka någon?

Vill du se valpbilder så titta gärna på min instagram.

Anmäl
2013-11-01 06:00 #1 av: Wony

Än blir det ingen julmarknad, det får bli framåt advent. Däremot vet jag inte alls vad jag ska göra i helgen. Kommer troligen att ta det lugnt, är otroligt trött nämligen!

Jobbar idag, och det är småjobbigt att kliva upp halv fem på morgnarna varannan vecka. Det går åt en del kaffe ;-)

Anmäl
2013-11-01 13:22 #2 av: monstermash

Jag vaknade nyss. Gäspar Haha!

#1 - Jag är inte avundsjuk på att gå upp halv fem, den saken är säker... Skämtar

Vill du se valpbilder så titta gärna på min instagram.

Anmäl
2013-11-01 13:27 #3 av: Wony

#2 Nej, det är inte kul alls! Däremot jobbar jag kväll varannan vecka, då har jag lediga fredagar. De veckorna är så mycket bättre! :)

Anmäl
2013-11-01 16:00 #4 av: TatsuOni

Imorgon ska jag trotsa febern och ta mig iväg för att hjälpa min far på travet och hoppas att hästen springer braLipar I övrigt så är det väl till att ligga halvdöd hemma hela helgen och hoppas att man blir frisk någon gångXD

Värd för hår. Medarbetare på te.

Home is where the heart is ~ http://tatsu.blogg.se/

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.