Annons:
Etikettallmänt
Läst 1584 ggr
BeccaTilda
11/3/13, 10:50 PM

Hur hittar man tjejer?

Hur träffar man tjejer? Jag är en snart 19 årig tjej som lämnade min kille efter 5 år då jag insåg att det är tjejer jag gillar. Nu till min fråga: Vart hittar man tjejer? Bor i en liten stad där många känner igen varandra och där det sprids massa rykten. Jag är inte så öppen om min läggning än. Bara mina kompisar som vet typ. Har testat dejtingsigten Badoo, även qx, men där är det bara massa oseriösa människor har jag upptäckt :( känner mig så vilsen och ledsen :( Vill hitta någon tjej som gillar mig tillbaka..

Annons:
Tjeja
11/4/13, 8:18 AM
#1

Ja du vännen! Det är inte lätt att hitta någon i ett fingerknäpp. Det behovs nog mer tid och tålamod. Men när det väl händer, då kan det ibland gå fort.

Jag skulle rekommendera dig att ta reda på vart RFSL har någonting för sig närmast din ort. 

Och kanske ska du börja med att leta homo-kompisar till att börja med. Liksom lära känna fler som är som du liksom. Då blir det lättare att träffa någon via kompisars kompisar etc.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

BeccaTilda
11/4/13, 9:36 AM
#2

Okej, ska kolla upp RFSL! Min bästa kompis är flata och bor med sin tjej. Hänger där endel och så, och de försöker hjälpa men de känner väl inte så mycket andra flator tyvärr :( Försöker på instagram och så, men ingen verkar intresserad av mig typ :( Kanske inte ser ut som eller är någon annan tjejs typ? Vill ju vara det..

nlinds
11/4/13, 1:53 PM
#3

Jag håller med ! Qx är helt vrickat enligt mig. Bara män som skriver. :/

"After every storm, comes a rainbow" Regnbåge

Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi

BeccaTilda
11/4/13, 2:06 PM
#4

#3 Men eller hur, blivit lurad massa! En drev med mina närmsta kompisar, hur denne nu hittat dem! Det var verkligen super obehagligt!

Wony
11/5/13, 11:47 AM
#5

#3 och #4 Helt och hållet tokigt är det inte. Det finns rötägg, och så finns det vettiga personer. Men det verkar råda delade meningar om den saken. Själv har jag råkat ut för en del tokstollar som uppenbarligen inte läst min profil, men för det mesta sköter sig folk tycker jag.

BeccaTilda
11/5/13, 12:55 PM
#6

#5 tyvärr så har jag kanske varit med om max 5 seriösa, men resten oseriösa, och det märker man direkt. Ingen seriös som frågar direkt om man är kåt eller om man kan skicka en bild på sin fitta.. Såååå många som skickar bilder på "sig själva" nakna. De tänker dock inte på att man inte kan skicka först en bild med en leverfläck, födelsemärke eller tatuering på och sen en utan och påstå att det är samma person. Eller olika stora bröst eller annat som avslöjar att bilderna inte är från samma person.. Hade önskat att man var tvungen att bekräfta att det var just "jag" som ville starta en profil. Inte schysst att sno bilder från någons Facebook och låtsas vara denne. Hur snällt är det? Hänga ut en oskyldig människa så liksom! Var tvungen att skriva av mig lite..

Annons:
Thaeri
11/9/13, 6:00 AM
#7

OK Cupid brukar kunna matcha folk rätt bra.

BeccaTilda
11/9/13, 1:08 PM
#8

#7 gillar tyvärr inte den sidan överhuvudtaget :(

Upp till toppen
Annons: