Annons:
Etikettoff-topic
Läst 750 ggr
monstermash
11/8/13, 5:57 PM

Trevlig helg!

Nu är det helg igen, har ni några planer för helgen? 😃

Annons:
monstermash
11/8/13, 5:58 PM
#1

Ikväll händer det ingenting för mig. Jag har varit barnvakt några timmar idag åt syskonbarnen dock. ❤️

Tjeja
11/8/13, 6:34 PM
#2

Uppsatsarbete tills ögon, fingrar och hjärna blöder… Kommer nog inte ha utrymme för något annat 24/7 fram till jul är jag rädd! =(

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Wony
11/8/13, 7:18 PM
#3

Jag sov ut idag, vaknade halv ett 😃

Ska väl koppla av lite, städa lite… Tja, det gamla vanliga, liksom. Har väl egentligen ingenting alls inplanerat.

Anonym
Anonym
11/8/13, 10:11 PM
#4

Jag har tagit fram ett fat kräftor att tina tills imorgon, så ska jag sitta och ha mysstund med mig själv på balkongen ifall vädret tillåter 🙂

/Genderbendern

monstermash
11/8/13, 10:36 PM
#5

#2 - Hoppas plugget går bra! 🌺

#3 - Var det inte du som sa samma sak förra helgen? 😂 Att du skulle städa. Haha borde också städa, jag ska iallafall packa, det måste jag göra. 😛

#4 - Vad mysigt det låter! Minus kräfterna.

monstermash
11/8/13, 10:36 PM
#6

Kanske borde sätta mig och skriva en artikel till forumet, skulle behövas. Hm! Frågan är vad man ska skriva om.🙂

Annons:
Anonym
Anonym
11/8/13, 10:45 PM
#7

#6 Kanske en lista med olika benämningar? Eller om du har tid en lista med med stödgrupper och dylikt?

/Genderbendern

monstermash
11/8/13, 10:52 PM
#8

#6 - Jättebra med förslag. 🌺 Lista med olika benämningar, hur tänker du då? Vi har denna artikeln som tar upp några termer, men en lista med bara termer kanske vore något… Artikel om stödgrupper har jag iofs inte, däremot håller jag på med (såg jag nu) en artikel med viktiga länkar, som brottsofferjourer, rfsls lokalavdelningar, osv…

Nu insåg jag att jag har börjat skriva på två artiklar, dags att slutföra dem… Dessutom behöver mina andra forum artiklar också, det får nog bli en ordentlig skrivhelg.

Anonym
Anonym
11/8/13, 11:01 PM
#9

#8 Måste ha missat tråden du länkade till då det var det jag hade i åtanke 🙂

/Genderbendern

Upp till toppen
Annons: