Annons:
Etikettkönskorrektion
Läst 1179 ggr
[Etteiluj]
11/14/13, 4:44 PM

Hur ska jag göra ?

Hejsan! Jag föddes som kille men vill vara tjej, jag vet inte om jag är född i fel kön men jag vet att jag vill vara tjej! Däremot min familj accepterar inte alls den viljan så att genomgå ett könsbyte kan jag bara göra på egen hand utan min familjs stöd! Jag har både bra och dåliga förutsättningar inför ett könsbyte rent utseende mässigt, skillnaden på mig mellan feminin tjej och maskulin kille är hårfin så jag väljer själv kan man säga vilken typ av person jag vill se ut som! Hur ska jag göra? Ska jag leva mitt liv som kille även om jag vill vara tjej, eller ska jag byta kön och börja leva som tjej även om förutsättningarna inte är perfekta, inte heller är jag säker på jag föddes fel! Jag vet bara att jag vill vara tjej! Några råd någon?

Annons:
Tjeja
11/14/13, 7:08 PM
#1

Var den du själv mår bäst av att vara! 

Ska du så småningom genomgå ett könsbyte behöver du ändå leva som kvinna ett tag för att förvissa dig om att det verkligen är rätt för dig.

Så börja leva! Det är ditt liv och ingen annans! DU måste trivas med DIG mest av allt!  

Skulle det visa sig efter ett tag att du inte trivs med att leva som en kvinna, så kan du alltid ändra dig tillbaka så länge du inte opererat dig!

Lycka till! ☀️

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

[Etteiluj]
11/14/13, 7:14 PM
#2

Är 16 Kan inte ens testa leva som kvinna förrän om 3 år Pga av min familj

Tjeja
11/14/13, 9:25 PM
#3

Alltså.. du måste ju inte genomgå något könsbyte eller ens äta hormoner för att leva som en tjej.. Klä dig och uppföra dig som en tjej!

Frågan är förstås hur jobbigt det blir för dig hemma om du gör det? Det kan bara du avgöra vilket som är minst jobbigt för dig! Att vänta med att klä dig och leva som en tjej nu och stå ut med att vara kille hemma med din familj och få ro från dem, eller att leva som du känner och vara tvungen att stå ut med familjens reaktioner.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Upp till toppen
Annons: