Annons:
Etikettoff-topic
Läst 647 ggr
monstermash
2013-11-15 17:21

Vad ska ni göra i helgen?

Nu är det helg igen! Några planer?

Annons:
Wony
2013-11-15 21:03
#1

Inte än! Har precis kommit hem från en shoppingrunda i en annan ort, så jag är helt slut! Just nu ser jag bara en enda lång, mysig hemmakväll framför mig, kanske med ett glas vin och någon chokladbit. Och så ska jag njuta ett tag till av den snygga påsen full med kläder som jag släpade hem… 😉

monstermash
2013-11-16 13:03
#2

Vad härligt med shoppingtur!

Igår somnade jag redan vid 19:00 och fick 14 timmars välbehövlig sömn. Sova och iFokus är allt jag tänkte syssla med i helgen, så sjukt trött. 😇

Wony
2013-11-16 13:08
#3

Ja, jag kände att det var jag för tusan värd! Första gången jag åkte till den staden på egen hand också, så det var kul!

Hittade inte såå mycket kläder, men blev en hel del annat också. kattleksaker och sånt kul. 🙂

Jag somnade i soffan, vaknade två timmar senare, gick upp till sovrummet och sov tolv timmar till. Nu är jag superpigg, ska gå ut och fotografera lite om en stund, innan solen gått ner. Måste passa på nu när det dessutom är varmt ute (hela tio plusgrader…)

monstermash
2013-11-16 13:22
#4

#3 - Skoj! Vad köpte du för kläder då?

Åh fotografera lät ambitiöst. Det borde jag också göra, men det orkar jag inte så jag tänker låta bli. 😃

Wony
2013-11-16 13:28
#5

#4 En supersnygg röd topp med glittrigt svart motiv. Svårt att beskriva exakt… Och så lite underkläder, som normalt är supertråkigt att köpa, men hittade för en gångs skull både snygga, prisvärda och sköna! Inte helt illa, med andra ord! 😃

Sedan hittade jag två glittriga tomteluvor i en liten butik. En lila och en grön. Vet inte om det klassas som kläder riktigt… 😉

Tja, jag tycker så mycket om att fotografera. Är jättekul tycker jag. Och nu är det så fint ute också, så man får passa på innan det blir mörkt och kallt ute.

Upp till toppen
Annons: