18. Off Topic

OT - Helg!

2013-12-06 12:13 #0 av: monstermash

Så var det helg igen. Skrattar 

Vad ska ni hitta på i helgen? Något kul som hänt under veckan som ni vill berätta om? 

Vill du se valpbilder så titta gärna på min instagram.

Anmäl
2013-12-06 13:02 #1 av: TatsuOni

Kul och kul. Är bara glad att jag lyckades ta mig till och från dagens jobb i grannstaden trots snöstormLipar Men framför allt levande från bilen över glansisen^^

I helgen ska jag städa, tvätta och ta mig till stallet. Någon mer spännande än så har jag inte planeratLipar

Värd för hår. Medarbetare på te.

Home is where the heart is ~ http://tatsu.blogg.se/

Anmäl
2013-12-06 15:33 #2 av: Wony

Jag är på väg hem från stan med kattungen som nu är kastrerad. Blir väl lite städande i helgen, och kanske bakar jag något. Bortsett från det hade jag tänkt koppla av bara!

Anmäl
2013-12-06 18:14 #3 av: monstermash

#1 - Jag ska också tvätta imorgon.

#2 - Bra att du kastrerade kattungen.

Anmäl
2013-12-06 18:57 #4 av: Wony

#3 Jo, det är en självklarhet för mig, att kastrera innan han får bli utekatt. Han är även chippad, tatuerad och fått en kompletteringsspruta med vaccin (utöver dom två första såklart). Så om ett par veckor när allt är helt läkt och bra är han redo att bli "riktig" utekatt! Glad

Anmäl
2013-12-06 18:59 #5 av: monstermash

Det är en självklarhet även för mig, men tyvärr tänker ju inte alla så. :/

Anmäl
2013-12-06 19:03 #6 av: Wony

Nä... Tyvärr. Att ha okastrerat inne är en sak, men har man utekatter så känns det självklart att kastrera. Om inte annat så för att minska risken att de vill ha större och större revir...

Anmäl
2013-12-07 18:47 #7 av: monstermash

Idag har jag mest varit hemma och sjungit och dansat omkring. Alltid lika kul, dessutom har jag pluggat och tagit en 6 km promenad.

Skrattar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.